Vad gjorde jag för fel?

-Catherine-

Trådstartare
Får man inte fråga i gnägg-forumet om ngn vill träffas över en fika när jag åker till Uppsala imorgon? Jag tyckte jag läste så noga innan jag skapade min tråd, men ngt måste jag ha gjort fel iaf för nu är tråden borta.

Undrar bara så att jag inte gör fler misstag, vad var det som var tokigt med min tråd?
 
Sv: Vad gjorde jag för fel?

Inte hästrelaterad kanske?

Senior, ÄU och U tillåter oftast såna trådar. Beror lite på formulering, men rena träffar brukar inte vara ett problem.
 
Sv: Vad gjorde jag för fel?

Ahhh...så var det förstås, tänkte inte på den biten :o
Klantigt av mig :(

Jag gör ett nytt försök då. Tack för svar!
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej allesammans. Vill bara höra vad ni tror då jag ligger sömnlös just nu och tänker på detta 😂 Och bara för att tillägga så jag...
Svar
14
· Visningar
2 284
Senast: AraSlei
·
Ekonomi & Juridik Hej! Jag köpte min 11 åriga valack för drygt ett år sedan ! Nu ett år senare upptäcktes efter att jag tyckt han kännts knackig en lös...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 793
Senast: WBanna
·
L
  • Artikel
Dagbok Det är så jävla mycket som är sjukt och konstigt och äckligt i denhär världen. Och det är så jävla svårt att veta vad man ska tro på och...
2
Svar
35
· Visningar
1 857
Senast: LiviaFilippa
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 954
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp