Vad gör jag nu?

Sv: Vad gör jag nu?

Tassetass och Killaloe
Ni är så fina som erbjuder er! :) Tyvärr befinner jag mig i Skåne, men tack!

När jag sökte mig till VC sist så fick jag samla en hel del mod och sen blev det bara pannkaka av alltihopa. Jag vet att jag behöver hjälp på något vis, men det är så otroligt svårt att pusha på för att få vård, när läkaren tycker att hela situationen var kalas och tyckte att jag minst sagt vunnit på jackpott eftersom jag ärvde lite slantar. Jag är inte den som uttrycker mina känslor till höger och vänster och håller ihop utåt sett väldigt länge, men hos läkaren brast allt och ändå resultera det i absolut INGENTING. Så nu känns det ännu svårare att berätta hur allt är och hur jag mår, jag kan liksom knappt sätta ord på det och allt låser sig :crazy: Fast egentligen vill jag bara slänga mig på golvet och skrika "HJÄLP!"...
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Idag var det ett år sen min hund Bella dog 💔 Och jag kommer nästan inte håg det 💔 Förlåt förlåt förlåt älskade Bella för att jag har...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 336
Senast: LiviaFilippa
·
Kropp & Själ Hej! Hur tar jag steget för att faktiskt söka vård för att man mår dåligt psykiskt? I grund och botten handlar det om något som...
Svar
1
· Visningar
726
Senast: Monimaker
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 719
Senast: lundsbo
·
Småbarn Vi fick förra veckan veta att minstingen ska utredas för autism/hjärnskada osv. Veckan efter väljer sambon att dumpa mig, storasyskonet...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
28 903
Senast: Elendil
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Skadade hästar och konvalescenter
  • Dressyrsnack 17
  • Uppdateringstråd

Omröstningar

Tillbaka
Upp