Vad gör jag?

R

Rex

Jag har skaffat hund igen,en jätte go liten kille men våran ena katt som är hundvan sedan tidigare har fått spel.Han är livrädd för hunden och vågar knappt komma hem.Katten har aldrig haft problem med våra tidigare hundar och inte heller men kompisens eller svärföräldrarnas.Vad ska jag göra prova vidare eller göra mig av med hunden?
Vi har hunden i en vecka drygt och han är väl inte så jättekattvan så visst har han skällt på katterna men inget märkvärdigt(och vi säger naturligtvis ifrån)
Snälla hjälp mig Vad ska jag göra?!
MVH Rex
 
låt dom ta den tid de behöver. se till så att katten har någonstans där den kan vara helt ifred så löser dom det nog själva :)
 

Liknande trådar

Övr. Hund Vet inte riktigt vad jag vill med detta långa inlägg, för ingen annan kan ju veta, men det kanske hjälper att sortera ut mig själv genom...
2
Svar
21
· Visningar
3 216
Senast: geting
·
Övr. Hund Efter många års fundering har jag (i alla fall nästan) bestämt mig för att sluta med hästar och köpa hund istället. Men, jag kan inte...
Svar
4
· Visningar
1 682
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Jag har panik. Jag har en vuxen hund sen tidigare och ville ha en till hund som fyllde behov som min vuxna hund inte gör. Ville ha en...
Svar
16
· Visningar
5 892
Senast: iNHALE
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 464
Senast: Nixehen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp