Den här är väldigt trevlig tycker jag, och framförallt prisvärd! https://www.systembolaget.se/produkt/vin/vina-solorca-210401/Det är fredag. Solen skiner och det ligger en förhållandevis lugn helg framför mig. Vilket normalt betyder att grillen ska tändas ikväll. Jag vill testa ett nytt vin. Gärna något maffigt fatlagrat rött. Det kommer att vara blandade grejer på grillen. Kanske någon biff av nån sort, haloumi, majs, grönsaker. Kanske någon god sås till? Budget upp till 200 pengar. Har ni något bra tips?
Absolut
Släng dem!Hemma. Jag är så otroligt hopplös. Det var extrapris på GB Sandwich så vem köpte två kartonger?
Men även lite nyttigare saker fanns med, frusna jordgubbar och knipplök som är bland det bästa jag vet
Sjukt mycket människor på stan, kom på att det är lönehelg så antar att det var därför. Funderade annars på om det var något speciellt evenemang.
Släng dem!
Du VET att du inte ska äta dem. Så släng!
Lova det
Men hur mysigt låter inte det då. Önskar att liten katt vore mer sugen på innetid nu när det är sommar så jag hade kunnat ha honom på magenNu ligger jag på soffan.med hund på magen. Varmt och mysigt.
Vad är en arbetarresturang???Varit iväg och ätit lunch med kollegorna på en riktig "arbetarreastaurang". Aldrig varit på en innan, får uppleva så mycket annan kultur än jag är van vid med dom här kollegorna. Trevligt!
Jag har ork men inte haft lust att plantera bara de stunder det varit i almenackan... Så du är inte ensam..Dagen för stordåd
Äntligen ork nog för att fräsa grönsakslandet! Återstår att kratta bäddar och så/plantera.
Visa bifogad fil 119852
Där det typ är bara folk i hantverkarkläder som äter.Vad är en arbetarresturang???
Ok...Där det typ är bara folk i hantverkarkläder som äter.