Vad gör vi? Del CCXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag skriver alltid inköpslistor, sedan glömmer jag att kolla på den
Mitt liv har blivit 100% enklare sedan jag började använda ToDo-appen. Jag har alltid en lista som heter just "handla" där allt som jag ska handla skrivs in när jag upptäcker att det är något som behövs. Den listan glömmer jag faktiskt inte att kolla på :) ! Och den kan inte komma bort i jackficka, handväska, osv heller. Kanske något att testa, om du inte redan gör det?

Mitt liv har blivit 100% enklare sedan jag började använda ToDo-appen. Jag har alltid en lista som heter just "handla" där allt som jag ska handla skrivs in när jag upptäcker att det är något som behövs. Den listan glömmer jag faktiskt inte att kolla på :) ! Och den kan inte komma bort i jackficka, handväska, osv heller. Kanske något att testa, om du inte redan gör det?

Jag skriver alltid inköpslistan i mobilen, men glömmer att titta på den. Jaja. Tur i oturen att jag blir av med ÅV eftersom den ligger vägg i vägg med affären jag ska till.

Sådär nu har jag handlat det sista, kommer inte behöva handla något på en vecka känns det som. Blev avstämd på både Hemköp och ICA eftersom jag i princip inte handlade något alls. Ffa blev jag av med mitt ÅV berg och lämnade in ett paket. Skönt.

Kändes lite onödigt att gå en busshållplats men vaden på benet med gipset krampar ganska rejält. Antar att den måste vänja sig vid att gå normalt igen.

Tar en kaffe och njuter av mina körsbärsträd :love:

IMG_9833.webp

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
70 064
Senast: tanten
·
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 55 56 57
Svar
1 125
· Visningar
41 345
Trädgård & Växter Jag har alltid väntat med granköpet tills ett par dagar innan julafton. Men förra året var bugdetgranarna slut nästan överallt, och det...
Svar
1
· Visningar
428
Senast: zassoo
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer. 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
64 182