Bukefalos 28 år!

Vad gör vi CXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Oklart, tror jag är nervös att något ska gå fel och man ska göra bort sig, typ ha problem att koppla på/av släpet eller något annat och så står det en massa vet-bäst-gubbar och tittar på medan man kämpar. Har ofta såna tankar när jag ska göra något själv som jag inte är helt säker på.

Skulle något sådant hända grabbar du tag i närmsta vet bäst gubbe och ber dem hjälpa dig, alternativt en i personalen.

Problemet löst och vet bäst gubben får skryta lite om hur duktig han är.

Fatta hur mycket jobb/krångliga körningar och lastningar jag sluppit göra för att jag bett om hjälp. :D

Hej dig! det kommer gå galant ska du se. :up:
 
Oklart, tror jag är nervös att något ska gå fel och man ska göra bort sig, typ ha problem att koppla på/av släpet eller något annat och så står det en massa vet-bäst-gubbar och tittar på medan man kämpar. Har ofta såna tankar när jag ska göra något själv som jag inte är helt säker på.
Gör som jag - spela blond :D

-ojoj hur gör man nu då. Åh så dålig jag är på det här.
Genast rycker det in ett gäng män som förvandlats från veta-bäst-gubbar till gentlemän på vita springare som ska hjälpa det stackars våpet :rofl::rofl::rofl:
 
Bara -17 ute men det blåser isvindar från norr. Otroligt glad över att ha köpt värmevantar, dom har räddat mig. Sen virar jag är halsduk runt huvudet så jag kan täcka kinder, haka och näsa och det gör också himla mycket mot kylan. Mysig ridtur på glad häst iallafall :love:

Inte -17.....-7 skulle det stå 😂 Hur kan man ens skriva "bara -17" ? Det är fasen inte bara iallafall haha!
 
Herregud.

Hör ett märkligt ljud och undrar vad i hela friden hunden gör. Han har en faiblesse att tugga i sig saker han inte får, så jag tittar dit.

Det var inte hunden. Det var skygga katten, som spann så det skakade i huset. Med hunden i hälarna. Hunden försökte gosa och katten gjorde ansatser till att buffa. De talar inte riktigt varandras språk så det funkade ...sådär.

De fick Dreamies bägge två, för att fira en begynnande vänskap.
 
Äh, jag skulle göra mitt bästa och var jag osäker skulle jag be någon som jobbar där (man eller kvinna) att kolla att jag kopplat rätt. Inget att vara nervös över.

Jag skulle byta torkablad på arbetsbilen och orkade inte hålla på, så jag bad personalen på macken göra det. Det var kallt ute, så jag hade ingen lust att göra det själv. De är ju en del av deras service, lika som att det är byggfirmans att hjälpa till med släpen.
Skulle något sådant hända grabbar du tag i närmsta vet bäst gubbe och ber dem hjälpa dig, alternativt en i personalen.

Problemet löst och vet bäst gubben får skryta lite om hur duktig han är.

Fatta hur mycket jobb/krångliga körningar och lastningar jag sluppit göra för att jag bett om hjälp. :D

Hej dig! det kommer gå galant ska du se. :up:
Gör som jag - spela blond :D

-ojoj hur gör man nu då. Åh så dålig jag är på det här.
Genast rycker det in ett gäng män som förvandlats från veta-bäst-gubbar till gentlemän på vita springare som ska hjälpa det stackars våpet :rofl::rofl::rofl:

Hemma igen nu och självklart överlevde jag. Kopplade till släpet som ett proffs, lastade och surrade virket som ett proffs och lyckades tom backa runt och vända hela ekipaget på vår lilla gårdsplan utan att behöva sära bil och släp trots att jag är värdelös på att backa med släp. Mission accomplished.

Nu är jag kall om tårna efter att ha lekt med hundarna i snödrivorna på gården alldeles för länge.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Fick igår en förfrågan om Marketplace på Facebook. Det var nåt med anpassade inställningar för rätt annonser. Är inte ett dugg...
Svar
3
· Visningar
472
Senast: Red_Chili
·
Skola & Jobb Behöver hjälp med att förklara hur jag ska räkna ut följande: Det är en övningstenta så ingen tenta så sett. Talet...
Svar
5
· Visningar
716
Senast: Pratsch
·
Kropp & Själ Någon mer här som har haft eller har det? https://www.1177.se/Dalarna/sjukdomar--besvar/konsorgan/besvar-vid-sex/vaginism/ Hur...
Svar
3
· Visningar
622
Mat Jag vill göra Keto/LCHF osttortillas dvs kunna ha ett knaprigt ostskal att fylla alternativt rulla in saker direkt i pannan och göra en...
Svar
3
· Visningar
501
Senast: Dorinda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp