Vad gör vi? Del CLXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Gud jag kommer vara så rastlös dessa dagarna :rofl: och pank :D nu har jag beställt lite kläder, beställt belysning till min garderob, vattnat mina växter och slängt en del av dem för att kunna köpa nya senare i veckan och ska strax beställa knoppar till köksluckorna 💸
Imorgon får jag ägna mig åt billigare aktiviteter :D
 
Screenshot_2023-01-31-16-24-48-06_7d7f2489553139212846caf77001ca3a.jpg

Alltså klarna 😂 nej tack.
 
Promenerat i skogen. Mötte åter grannens lyckofnattiga schäfer.

Den är helt ljuvlig. Hoppar och skuttar och inbjuder Torsten till lek. Men storleksskillnaden är så stor att jag tar Torsten i famnen tills matten kopplat den. Hon bad om ursäkt för att "inkallningen inte sitter som den borde". Jag sa att när Torsten var i moppeåldern hade han också kass inkallning. Den är bara året. och om sagt helt bedårande. :love:
Jag blir bara så glad när vi träffar den.
 
Sent i gårkväll fick jag och en grupp vänner spridda över världen bekräftat att en vän till oss har gått bort.
Vi misstänkte det eftersom hon slutat svara på meddelanden och telefon. Lång historia men det finns inga nära anhöriga som kunnat kontakta oss.
Hon var bara 26 och har kämpat mot en aggressiv cancer i ett par år :cry:

Blev inte mycket sömn men idag har jag varit och hämtat min nya bil. Känner redan att jag trivs med den :)

En besynnerlig dag med glädje och sorg blandat.
 
Var ute med hunden och sprang och jagade henne lite. Sambon när jag kom in:
"Hade ni kul ute? Först kom den där skelögde fan farandes som en galen räka med tungan som en fladdrande slips. Och sen kom du och såg ut som en sprucken fotboll."(Jag log så stort tydligen):laugh:
 
SÅ glad över mitt beslut att ta in hästarna vid 17-fodringen istället för att låta dem gå ute några timmar till. Det regnar/snöblaskar som sjutton nu. Riktigt äckel-päckel-väder.... :wtf:

Jag sitter på elfilt med brasa i kaminen och väntar på pasta och köttfärssås. Känns som bra aktiviteter just nu... :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trädgård & Växter Jag fick en jättehärlig bok om biologisk mångfald i trädgården i julklapp. Har ingen trädgård än, men en ganska stor balkong. Flyttade...
2
Svar
21
· Visningar
1 015
Senast: starcraft
·
Samhälle Efter att en kompis var med om en grej frågade jag chefen om hjärtstartare idag och det visade sig att det inte finns någon på mitt...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 382
Senast: lingonben
·
Hästvård Hösten 2022 köpte jag ett 3-årigt fullblod ifrån galoppbanan. Han var ue på veterinär besiktning och i första 7 månader gick jätte bra...
Svar
0
· Visningar
377
Skola & Jobb Efter en ovanligt strulig vecka på jobbet (industri) så började jag fundera på hur lite insatta folk, allmänheten, kunderna, är i hur...
9 10 11
Svar
219
· Visningar
13 989
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp