Vad gör vi? Del CLXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vaknade före 5 idag. Väldigt onödigt! Kunde iaf sova nån timme till. Har beställt mediciner så ska hämta dem när det kommit sms om att beställningen är klar. Ska passa på att handla också.
Just nu ser jag AFV.
 
Barnet snarkar i soffan och katterna på varsin bädd strax under takhöjd ☺️

Ska torka golvet i sovrummet och sen börja släpa in sängdelarna. Ställde in ett element för att påskynda torkningen lite 😎
 
Vaken och var helt säker på att jag gjort bort mig. Trodde jag hade försovit mig och glömt packa inför att jobba borta.
Men det är ju inte förrän på tisdag.😅
Varit lite dagblind senaste veckan. Eller så var det för att jag drömde att jag var iväg o jobbade. :rofl:

Idag blir det inte någon sovmorgon även fast det skulle var skönt att somna om. Ska iväg och hämta upp exet och sen åka iväg till en gemensam kompis.
Så är väl bäst att masa mig upp och hoppa i duschen och görs mig iordning..
 
Jättejättetrött. Gick och la mig senare än vanligt så hade hoppats på lite sovmorgon men vaknade vid 5 som vanligt. Har iaf inte stressat på morgonen. Ska bara städa och handla lite idag. Annars ska jag bara slöa framför vc-hoppningen.
 
Funderar på att måla om sovrummet eller om jag ska göra någon nytta på tomten istället. Jag har hela helgen på mig att gå igenom en massa grejer och sortera ut vad som ska kasta både hemma och i stallet. När systemet öppnar i morgon köper jag lite vin, drar fram grillen och grillar lite oxfilé, scampi och pilgrimsmusslor, kanske bakar lite och långa promenader med hundarna.
 
Funderar på att måla om sovrummet eller om jag ska göra någon nytta på tomten istället. Jag har hela helgen på mig att gå igenom en massa grejer och sortera ut vad som ska kasta både hemma och i stallet. När systemet öppnar i morgon köper jag lite vin, drar fram grillen och grillar lite oxfilé, scampi och pilgrimsmusslor, kanske bakar lite och långa promenader med hundarna.

Jag är färdig med ommålandet. Det var ett bra beslut ☺️
 
Drar mig i sängen. Har en långväga kompis som sover över och Lillkatten är inte imponerad. Hen är visserligen snäll men hen tog över soffan och snarkar emellanåt. Varje gång hen snarkar springer Lillkatten till mig och piper som tusan, det är inte okej tydligen :rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 560
Senast: BernT
·
Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 114
Senast: Acto
·
Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 708
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
24
· Visningar
1 928
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp