athena_arabians
Trådstartare
Har en övergosig katt mer eller mindre i ansiktet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker "ungen" borde träna på att laga sin egen mat. Faktiskt.Trött som en gnu
Ska laga mat åt ungen och sova
Bara tagit det lugnt idag och åh så behövligt
Tycker det där är så intressant hur vissa ALLTID somnar framför tv:nBorde sova, men somnade i soffan i eftermiddags så jag är inte jättetrött än. Det är så typiskt, varje(!) gång jag och partnern pratar om att se en film eller något och sätter oss i soffan för att koppla av så somnar vi båda två, självklart med hundarna på oss. Det är så extremt mysigt! Sedan är det för sent för att se ens ett kort avsnitt av en serie och jag kan inte somna i tid på kvällen
Alltså, vi hinner inte ens sätta igång tvn Vi sätter oss i soffan, pratar lite, kramar en hund och somnar.Tycker det där är så intressant hur vissa ALLTID somnar framför tv:n
Jag har nog aldrig somnat framför den. Då stänger jag av och går och lägger mig om jag är så trött
Man skall bara luta sig bakåt en stund.... zźzzzźzznark...Tycker det där är så intressant hur vissa ALLTID somnar framför tv:n
Jag har nog aldrig somnat framför den. Då stänger jag av och går och lägger mig om jag är så trött
Påminner mig om en chef som sa att i hennes bekantskapskrets var fredagsnöjet FIS. Full i Soffan.Man skall bara luta sig bakåt en stund.... zźzzzźzznark...