Vad gör vi? Del CXXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Haha det droppade en droppe från packningen i mitt vattenlås. Jag ringer försäkringsbolaget och tecknar alla tilläggsförsäkringar som finns samt ringer rörmokaren och talar ut. Rimligt Törnis
 
Äter lunch på balkongen är fortfarande trött efter ha umgåtts med den delen av familjen som orkar hålla igång hela nätterna 🤣
Ska ta hästarna ikväll så de får kvällsmat och vatten till sina hagar. Sen ska jag försöka vända rätt dygnet idag med 🥴
 
Skolan har gett "semester", d.v.s. vi har en inlämningsuppgift att göra varje dag den här veckan och i övrigt är vi lediga. Så vad ska man hitta på?
Du kan hjälpa mig :angel:
Vad ÄR detta? Jag klippte ner det i våras för att jag fick för mig att det var rosor. Det påminner om rosor, både blad och att stammen är lite taggig. Men vad är det egentligen? Kommer det blomma?
 

Bifogade filer

  • 13D4A8CF-FC85-4378-A2DD-91983C86FAC9.jpeg
    13D4A8CF-FC85-4378-A2DD-91983C86FAC9.jpeg
    355,6 KB · Visningar: 70
Sovit första natten på västkusten för i år :). Vaknade vid 05 och då var det sköna 12 grader som strömmade in genom fönstret :love: . Somnade om och vaknat vid 7 och 10 :p. Då blev det frukost; efterlängtade corn flakes i mjölk från tanken:d😍. Sambon pular med lite av varje och jag strosar omkring på gården bland mjölkkorna, hästarna och katterna och precis satt mig i skuggan och tänkte läsa min bok, njuta av att bara vara :love:.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Lägenheten ovanför mig har fått nya boende. Vet att jag tidigare har skrivit om mitt lyhörda hus och att det hörs särskilt mycket från...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
22 683
  • Låst
Tjatter Vi har varit ute på sjön och fikat (en del fiskade också). Kisse fick vara hemma hos husse på sin upphöjda position ovanpå vitrinskåpet:
99 100 101
Svar
2 015
· Visningar
77 316
Senast: Rosett
·
Tjatter Äntligen är det dags att börja öppna alla våra adventskalendrar! :bump: Spänningen är olidlig, blir det en till IKEA-kalender hemma hos...
36 37 38
Svar
754
· Visningar
33 992
Senast: Hajfisk
·
Hundträning Är det någon som har förslag på övningar eller tricks att träna på inomhus? Jag är nyligen ryggopererad och ska ta det lugnt nu några...
Svar
15
· Visningar
857
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp