Vad gör vi nu då? del LXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter på jobbet och har inte speciellt mycket att göra. Har jobbat 1,5 h och hunnit ta bort allt gammal nagellack och målat på nytt :p
Utöver det ser det ut som om jag kan komma härifrån en timme tidigare inatt. Wohoo, då hinner jag sova lite innan jag ska rida och sen jobba igen :up:
 
Tittar på Westworld, andra avsnittet. Måste erkänna att jag inte förstår serien riktigt...
 
Någon som har tips på hur man "sliter ut" en hårfärg på effektivast sätt? Fick lite feeling för en vecka sedan och la i en lila hårfärg, tyvärr blev den alldeles för intensiv och mörk så det ser mest svart ut.. Skulle helst vilja få den ljusare så att jag kan lägga något annat ovanpå. Tror inte det skulle fungera att lägga en henna över, men man kan ju önska.
 
Finns sällan någon anledning att söka akut för en stukad fot,
Jo för fasen, det här är ju buke så ring 1177,,,,,,eller beställ ambulans,,,,,,ja för fasen beställ helikoptertransport på en gång. :p
 
Katten dissade flera av räkorna jag skalade åt henne, hoppade upp på bordet och började slicka på min cheddar. Därefter försökte hon ta sig in i burken med tryffelsalami. När jag gav henne lite sikrom på ett fat tittade hon på mig som om jag försökte förgifta henne :cautious:

#såägd :meh:
 
Äter chips. Så himla bra beslut av mig när magen har bråkat med mig hela dagen sedan jag kräktes nån gång i natt. Hört att chips och sånt är jättebra då :up:

Eller hur det nu var :cautious:
 
Nu har jag fått hem Glutamine. Hur gör man med det?
Man ska ta det med vätska. Jag rör ner det i proviva eller annan juice, dosering står på förpackningen :)


Jag dricker kaffe, är jättesugen på vin men har körlektion imorgon så det går ju inte. Självklart är jag sällan vinsugen när jag inte har körlektion dagen efter :banghead:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har nyss fyllt 50 och tycker att min mage har tappat formen helt,. Jag har svårt att dra in den över huvud taget. Har sen tidigare...
Svar
18
· Visningar
1 121
Senast: Freazer
·
IT & mobiler Jag ska söka utb via antagning.se och måste ladda upp betyg. Men har de bara i pappersformat och ingen scanner. Fota med mob går ju men...
Svar
3
· Visningar
297
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
2 128
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Jag lovade mig själv att inte flyga över Atlanten eller Stilla havet fler gånger, men det höll förstås inte när den trevliga gruppen som...
Svar
5
· Visningar
534
Senast: LadySara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Spindeltråden (utbruten från Vad gör vi CXIII)
  • Valp 2024
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

  • Nybörjarponny!
  • Föl 2023
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

Tillbaka
Upp