Vad gör vi nu då? Del XCII

Status
Stängd för vidare inlägg.
22832D8D-C0CD-4DE5-9E21-5C88974A93D0.jpeg

Härom dagen hann jag inte ta en klunk av kaffet innan servitrisen frågade om jag önskade påtår. Men idag har hon sina vänner på besök, så jag får väl linka in och harkla mig lite försynt...
 
Jag dööööööööööööööööööör

42 min kvar innan jag får starta ac:n i bilen och sätta hunden på kyl mattan och åka hem.

fifasen vad det är varmt
 
Har precis druckit ett stort glas kallt vatten med en hel hög isbitar i (som jag sedan åt upp). Var schemalagd till 15:30 på jobbet idag, men vid 14:30 fanns inget kvar att göra, så vi gick hem allihop :D Så otroligt skönt att komma hem efter varm dag, svalka sig och ta det lite lugnt.
 
Även jag håller på att smälta bort :arghh: har knappt orkat göra nånting jag velat i sommar, inte åkt nånstans, inga uteserveringar, en endaste loppis är besökt och jag har knappt stickat nånting :down: är så himla redo för hösten nu.
 
Jag sitter och jobbar och öppnat upp korsdrag i blåsten. Skönt!
Har bundit fast sån som ev kan slå sönder och flyttat allt som kan välta.:D
Vovvi ligger i sin säng på mitt skrivbort precis framför ett av blås-fönstrena och njuuuter.
Iom 30 grader ute blir det nog sen träning med hästen, för min skull.
 
Det ar mer an tid att kla sig och dra igang dagen. Min andra kopp kaffee ar nastan urdrucken och jag har bara jobb kvar att gora pa datorn, sa det ar dags for lite hundtraning nu.:p
 
De 35 graderna som prognosen förutspådde blev bara 33 enligt bilen och det var, läskigt nog, ganska behagligt att rida i. Hur ska jag klara vintern...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ God morgon, och gott nytt år! :heart Jag har lite nätfasta över ledigheterna men behöver verkligen er expertis just nu. Jag berättade...
2
Svar
38
· Visningar
3 882
Senast: Badger
·
  • Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
9
· Visningar
1 155
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 558
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 467

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Sommarpratare 2024
  • Tittar in i ditt kök del 27
  • Monarki - för eller emot?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp