Bukefalos 28 år!

Vad gör vi nu då? Del XCII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tänker dumpa bebis hos sambon så fort han kommer in och sen ta hund och åka och bada. Vet att sambon ville med, men bebis sover och jag behöver egentid med hunden, så tja :p.
Ser dessutom ut som det är åska på väg, vill gärna hinna före den.
 
rkm11007-395x400.jpg


Själv vill jag ha denna i fullstor storlek.
Så snygg vart hittar man den
 
Pratat med min kollega och det är kaos , jag varnade dom . men dom är 3 st och ska klara de själva utan att jag är på jobbet
 
Dejtade en kille som bodde så. Han åt bara keso, äppelmos och kanel hemma typ. För att inte kläderna skulle stinka av matos. Tur att han bodde så man kunde äta ute jämt. :laugh:

Flamingosarna är fö underbara!:love:

Jag har ändå rätt bra kök där själva matlagningdelen är infälld med bra utsug! (vinglasen är ett minne från gårdagens partaj ;) )

52AD9793-927D-4EF6-BB36-006E76D44725.jpeg


Älskar flamingosarna! :love:
 
Idag kom farbrorn som bott här innan och ska tömma en stooor lada och en massa bråte runt den hit i en liten Mini Cooper och tog med sig två kartonger.
Det skulle alltså vara tömt för över 1 v sen. Slow and steady doesn't win the race..
Vi behöver kunna flytta våra prylar ur det hus vi nu magasinerar dem i för att bygga om det till en affärsverksamhet. Så vi loosar ju inkomst när det inte går att använda.
Han har blivit erbjuden hjälp. Men kan själv.. Gubb-:devil:
Nu får HV ta hand om det här.
 
Morbror begraven och vi åkte förbi mormor. Hon kände igen mig direkt :heart trots demensen. Och strålade av den kärlek jag alltid känt från henne även om hon inte kan prata så mycket och bara är med korta stunder åt gången.
Nu har hon inte ätit på en månad. Vägrar dropp och sliter ut slangarna och kan inte svälja mer än en halv dessertsked vatten då och då. Att hon ens kan sätta sig upp är otroligt.
Men jag fick säga att jag älskar henne iaf
 
Morbror begraven och vi åkte förbi mormor. Hon kände igen mig direkt :heart trots demensen. Och strålade av den kärlek jag alltid känt från henne även om hon inte kan prata så mycket och bara är med korta stunder åt gången.
Nu har hon inte ätit på en månad. Vägrar dropp och sliter ut slangarna och kan inte svälja mer än en halv dessertsked vatten då och då. Att hon ens kan sätta sig upp är otroligt.
Men jag fick säga att jag älskar henne iaf
:heart
 
Morbror begraven och vi åkte förbi mormor. Hon kände igen mig direkt :heart trots demensen. Och strålade av den kärlek jag alltid känt från henne även om hon inte kan prata så mycket och bara är med korta stunder åt gången.
Nu har hon inte ätit på en månad. Vägrar dropp och sliter ut slangarna och kan inte svälja mer än en halv dessertsked vatten då och då. Att hon ens kan sätta sig upp är otroligt.
Men jag fick säga att jag älskar henne iaf

:heart
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ God morgon, och gott nytt år! :heart Jag har lite nätfasta över ledigheterna men behöver verkligen er expertis just nu. Jag berättade...
2
Svar
38
· Visningar
3 822
Senast: Badger
·
  • Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
9
· Visningar
1 130
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 491
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 363

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp