Vad göra med avbeställd vara?

Bison

Trådstartare
Jag beställde en grej. Pga usel information från företaget lackade jag ur och avbeställde. Fick bekräftelse från företaget, hade val Klarna som uppdaterade och fakturan försvann.
Nu kom varan ändå på posten 🤯
Skickades från tredje part, visste inte vart den kom ifrån så jag hämtade ut det.
Mailade företaget att varan kommit och att jag vill skicka tillbaka, bad om retursedel.
Fick svar att det blivit någon miss och att jag kan få köpa varan för halva priset. Jag avböjde eftersom jag redan köpt en vara från ett annat ställe och därför inte behöver denna.
Då blev det tyst 😑
Vad gör jag nu? Finns ingen adress på hemsidan, inga kontaktuppgifter mer än den mail jag redan har. Angående returer står det bara att man ska kontakta dem för retursedel.
Vill inte ha ett paket liggande forever 😒
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Long story short: Beställde en produkt på kvällen söndagen den 28/4, från ett svenskt företag, baserat i Sverige. Produkten var...
2
Svar
35
· Visningar
3 678
Senast: Tonto
·
Äldre I december beställde jag ett strykjärn nöt det väl kom var det i fel färg. Jag skickade ett mail och fick en returlapp från företaget...
Svar
2
· Visningar
727
Skola & Jobb Jag fick i mitten av maj reda på att en mycket intressant tjänst på företaget där en av mina vänner jobbar, skulle bli ledig. Min vän...
Svar
8
· Visningar
1 805
Senast: Mineur
·
Äldre Fick detta på mailen och undrar om någon går på sånt här längre och betalar in summan det som står nästan längst ner " m, de enda pengar...
Svar
5
· Visningar
1 393
Senast: Billy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Diarré
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp