Vad gör ni? 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tittar ut och funderar på om jag vill gå ut o jobba i trädgården. Gråmulet och blåser halv storm. Tror jag tar en kopp te och surfar vidare.

Fortsätter rensa här hemma. Min man har tydligen tagit (minst) 10 kopior på varenda papper/betyg han någonsin fått, inkl under praktikperioder :rofl: Och så hittade jag en gammal dator i ett skåp! Den ryker också.

Dömt klart på årets SM i fälttävlan samt hämtat dottern. Ska ta sats och packa lite nu. (Dottern däremot smet in till grannen det första hon gjorde :cautious: )

I morse var den lilla feta ponnyn som behöver banta utanför hagen och den stora hästen som skulle behöva gräs kvar inne. Kan inte bli mycket mer fel än så..

Idag har jag varit hos min Syster och grillat kyckling. Det visade sig att jag faktiskt kan grilla kyckling, jag behövde bara prova först :)
Vår pappa och hans tanta var förbi så jag tänkte det är bäst jag åker dit, var ju ändå två år sen jag träffade honom sist.

Nu ner till stallet och ta in hästarna så min Max får vräka i sig hö ett par timmar. Den feta lilla ponnyn får titta på!

Ska börja rensa gula kantareller.

Barnen sade att de skulle gå och plocka och tog den stora korgen med sig, glada i hågen. Ja, ja, sa jag, det är nog tur om ni hittar ett par stycken att göra kvällsmacka på.

Nyss kom de hem med en bräddfull korg med 3 kg solgula fina kantareller. Så nu är det bara att förvälla och portionsfrysa halva kvällen!

Är less på mänskligheten :banghead: och trött i allmänhet efter en dag med gnällig unge... Imorrn ska jag försöka få henne att packa också.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Som en fortsättning på den här tråden om att marksänd TV inte längre finns för betalkanaler... 2
Svar
25
· Visningar
781
Senast: MJLee
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 834
Senast: Inte_Ung
·
IT & mobiler Jag ska flytta och måste då ha mobilt bredband. Men, frågan är - hur mycket är normalt att man gör av med på en person? En hel del... 2
Svar
24
· Visningar
983
Tjatter Jag är kanske inte helt seriös med den här tråden (eller med rubriken), så man behöver inte bli galen på mig om man inte vill. Men jag... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
3 310
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka