Vad gör ni? 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter och är mallig (och kanske fiskar bekräftande komplimanger från fästmannen över messenger:angel:) eftersom chefen på mitt relativt nya jobb ringde idag och berättade att hon satt mig som "ankare" i en specifik arbetsgrupp, eftersom min "expertis på området" behövdes där :banana::banana::banana:.

Det är dessutom det arbetsområde jag gillar allra mest och där mina karriärmöjligheter, om jag får möjlighet att fortsätta utvecklas, är allra störst :D.

(Det kan eventuelt ha varit sådan att jag gav mig själv en pytteliten mental high-five efter att vi avslutat samtalet :angel:)

Tjoho! Jag är hemma igen!
Surar dock lite över att lägenheten inte självsanerat sig under min frånvaro och att jag nu är tjockare än någonsin. Har även 387 tusen myggbett

Ar kvar I Florida, van tar pa att trucK och husvagn ska bli klara for resan Tvars over landet.
Sitter med tre hundar, en Dobis och tva rottisar. Dobien rusar runT poolen och hoppas att ekorren som springer pa myggnatet ska Ramla ner, en rottisar ligger pa en "plats" och stirrar Pa katten som alltid retas med henne, Medan den "baby rottisen" ar Kopplad och har svart att forsta den 19 ariga Senile katten som forsoker fa igang en konversation med henne.
Jag be hover komma ivag!

Och det ar svart att skriva SvenskA pa min ipad

Oxå vaken hela natten.. Sov kanske 2-3 timmar totalt :( Är nu påväg till Arlanda med ungarna, ska till solen! :)

Hemkommen från stallet. Ska nu packa mina saker, packa hundens saker, klippa kattens klor, olja håret, duscha, tvätta håret och slappa i soffan.

Lätt ankommen efter ett antal intensiva dygn med min kära släkting.
Har druckit alldeles för mycket vin, varit vaken alldeles för länge och pratat alldeles oerhört mycket

Märkligt att blodsband och kärlek kan vara så starka trots långa avstånd och väldigt sällsynta tillfällen att ses :heart

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Som en fortsättning på den här tråden om att marksänd TV inte längre finns för betalkanaler... 2
Svar
25
· Visningar
781
Senast: MJLee
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 835
Senast: Inte_Ung
·
IT & mobiler Jag ska flytta och måste då ha mobilt bredband. Men, frågan är - hur mycket är normalt att man gör av med på en person? En hel del... 2
Svar
24
· Visningar
987
Tjatter Jag är kanske inte helt seriös med den här tråden (eller med rubriken), så man behöver inte bli galen på mig om man inte vill. Men jag... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
3 315
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka