Vad gör ni? 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Just nu ligger jag hemma i egen säng :love: bra mycket bekvämare än vandrarhemssängen ;) fick ihop 14758 steg idag :up: och en himla massa bilder blev det de här dagarna så jag har ett digert redigeringsjobb framför mig! Fick ju träffa @lizan idag också :) supertrevligt! Men det är ju ironiskt att vi bor mindre än en km från varandra och inte får tummen ur att ses förrän vi båda är i en helt annan stad :D

Pratar med en vän. Hon bara "jag vet inte om jag hinner shoppa på Rodebjer före kl 13 imorgon eftersom jag måste sova till 11 och sedan vakna långsamt för att komma i rätt sinnesstämning". Det finns problem och det finns... problem. Denna kvinna alltså hahahaha. Samma person ringde och grinade pga att hon inte längre orkade bo i förorten Lidingö.

Fortfarande kvar I Florida och vantar pa att min "Husvagn" ska bli klar att kora tvars over landet med. Nu gar I alla fall generatorn igen sa jag har AC ... Nu ar det bara hjulhusen som blaste ut vid dacks explotionen som ska bli klart och "hitchen" pa pick-up truckens flak som ska bytas. Suck!

Har tittat på secret and lies och tycker att det är jobbigt att det är en vecka till nästa avsnitt. Tittar ngn mer?
Nu ligger jag i sängen och bara njuter.

Håller alla tummar, tår och tassar för att koden kör felfritt. Funkar den inte inom 45min blir det jobbigt för då måste jag ta taxin till flyget :crazy:

*stress klockan 5 på morgonen*

På väg till Ikea i Älmhult för att köpa en lucka som saknas till köket.
Sen blir det nog ett stopp på börjes på hemväg.

Sitter på en buss för första gången på många år på väg till min kusins 40-årsholabaloo. Blir några timmar tåg sen också.
Hatar åka kollektivt. Bussen luktar både svett och rök :wtf:
Saknar min bil :heart

Fortfarande kvar I Florida och vantar pa att min "Husvagn" ska bli klar att kora tvars over landet med. Nu gar I alla fall generatorn igen sa jag har AC ... Nu ar det bara hjulhusen som blaste ut vid dacks explotionen som ska bli klart och "hitchen" pa pick-up truckens flak som ska bytas. Suck!
På söndag drar vi också iväg med husvagn. Nybörjare....
Trots att jag tycker våran är ett stort as är den säkert pluttig mot din :D
2 vuxna 2 barn och 3 hundar i 2 veckor farandes kors och tvärs. Vojne, vojne :nailbiting:

På söndag drar vi också iväg med husvagn. Nybörjare....
Trots att jag tycker våran är ett stort as är den säkert pluttig mot din :D
2 vuxna 2 barn och 3 hundar i 2 veckor farandes kors och tvärs. Vojne, vojne :nailbiting:
Kommer ni i närheten av Julita så planera in ett besök, det är värt det! :)

Kommer ni i närheten av Julita så planera in ett besök, det är värt det! :)
Vi kommer åka till Dalarna och sen vidare upp till Härjedalen. Blir både campingplatser och fricamping i naturen samt att vi ska våldgästa en Bukefalist :)
Var ligger Julita?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Som en fortsättning på den här tråden om att marksänd TV inte längre finns för betalkanaler... 2
Svar
25
· Visningar
781
Senast: MJLee
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 836
Senast: Inte_Ung
·
IT & mobiler Jag ska flytta och måste då ha mobilt bredband. Men, frågan är - hur mycket är normalt att man gör av med på en person? En hel del... 2
Svar
24
· Visningar
988
Tjatter Jag är kanske inte helt seriös med den här tråden (eller med rubriken), så man behöver inte bli galen på mig om man inte vill. Men jag... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
3 315
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår