Jag slapp köra, det skötte mamma. Själv fick jag sitta och hålla i huvudet på min sovande dotter så att hon inte skulle få för ont i nackenKör försiktigt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag slapp köra, det skötte mamma. Själv fick jag sitta och hålla i huvudet på min sovande dotter så att hon inte skulle få för ont i nackenKör försiktigt!
På söndag drar vi också iväg med husvagn. Nybörjare....Fortfarande kvar I Florida och vantar pa att min "Husvagn" ska bli klar att kora tvars over landet med. Nu gar I alla fall generatorn igen sa jag har AC ... Nu ar det bara hjulhusen som blaste ut vid dacks explotionen som ska bli klart och "hitchen" pa pick-up truckens flak som ska bytas. Suck!
Kommer ni i närheten av Julita så planera in ett besök, det är värt det!På söndag drar vi också iväg med husvagn. Nybörjare....
Trots att jag tycker våran är ett stort as är den säkert pluttig mot din
2 vuxna 2 barn och 3 hundar i 2 veckor farandes kors och tvärs. Vojne, vojne![]()
Vi kommer åka till Dalarna och sen vidare upp till Härjedalen. Blir både campingplatser och fricamping i naturen samt att vi ska våldgästa en BukefalistKommer ni i närheten av Julita så planera in ett besök, det är värt det!![]()
Ah, då är det åt fel håll, Julita ligger i Sörmland, 2,5 mil från Katrineholm.Vi kommer åka till Dalarna och sen vidare upp till Härjedalen. Blir både campingplatser och fricamping i naturen samt att vi ska våldgästa en Bukefalist
Var ligger Julita?