Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dem är ursöta! Verkligen ett jättestort marsvin. I USA finns det nötter som har dem som husdjur, och i Sydamerika går dem som boskap istället
Vi bor för litet helt enkelt. Katt skulle kunna gå men isf innekatt eftersom vi bor en trappa upp, men då är problemet balkongen som inte går att näta in (fristående utan tak och mot eternitväggar). Så smådjur är väl det enda som går, men då måste jag som sagt komma på hur jag ska få plats med en bur. Vi bor jag och dottern i en tvåa på 52 kvm.
Haha, har han kommit över första mötet med henne än? Då när hon mest drog honom i skägget och han var alldeles olycklig?Om E repar sig kan ni låna honom några veckor så vill hon nog inte ha hund längre![]()
Haha, har han kommit över första mötet med henne än? Då när hon mest drog honom i skägget och han var alldeles olycklig?![]()
Håller tummarna!Oroar mig för min Jack Russell som blivit ormbiten. Jag är inte hemma och husse visste inte att de ska vara still = gått runt i minst 20min och kräktes redan inom 20min och är allmänpåverkad![]()
Skaffa en lösgående kanin?Dem är ursöta! Verkligen ett jättestort marsvin. I USA finns det nötter som har dem som husdjur, och i Sydamerika går dem som boskap istället
Vi bor för litet helt enkelt. Katt skulle kunna gå men isf innekatt eftersom vi bor en trappa upp, men då är problemet balkongen som inte går att näta in (fristående utan tak och mot eternitväggar). Så smådjur är väl det enda som går, men då måste jag som sagt komma på hur jag ska få plats med en bur. Vi bor jag och dottern i en tvåa på 52 kvm.
Vi träffade Belgiska jättar på Parken Zoo, dottern blev kärSkaffa en lösgående kanin?Eller ännu bättre, en lösgående jättekanin. Franska vädur är underbara, som hundar fast utan problem med utrymme, kan gå på låda med lite träning och är verkligen enorma personligheter. Väger runt 5-7kg som vuxna.
Mvh frasse-frälst
Jo, man får ju kaninsäkra hemmet. Men lovar att ni inte kommer ångra er.Vi träffade Belgiska jättar på Parken Zoo, dottern blev kärMen jag oroas för sönderbitna kablar och sånt. Kanske när vi byggt om så att dottern har eget rum
![]()