Vad gör ni? 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Idag har jag och stallägaren haft ett ordentligt snack. Det var jag som misstagit mig totalt så det var bara att, med mössan i hand, ödmjukast be om ursäkt. Det känns skönt att vi har stött och blött allt för nu känns det sådär bra igen :)
Jag flyttade Max i måndags em och idag var vi i paddocken och körde lite lek och träning för hand. Han fick även sin extramat i nya boxen. Skötte sig superbra :)

Har precis lämnat dottern och funderar nu på vad jag ska göra ikväll. Hoppas att de ska ringa från jobbet och boka in mig på ett övertidspass imorgon men tror inte det blir så :mad:

jag håller på och slipar innerkammarna på köksfönstren. Det pirrar i hela fingrarna nu :crazy: Tyvärr måste det slipas trä rent då färgen flaggar och har spruckit hela vägen ner och blir konstig om man inte slipar hela vägen. Tar åratal!

Sen är det "bara" taket också :nailbiting:

jag håller på och slipar innerkammarna på köksfönstren. Det pirrar i hela fingrarna nu :crazy: Tyvärr måste det slipas trä rent då färgen flaggar och har spruckit hela vägen ner och blir konstig om man inte slipar hela vägen. Tar åratal!

Sen är det "bara" taket också :nailbiting:

Jag gillar sadana jobb, det blir sa himla fint nar det ar klart.:D

Pustar ut. Äntligen är gräsmattan nere på kortaste nivån och ser sådär välansad och snygg ut efter 3 veckors ohämmat växande pga semester.
Och vilket varm och härligt väder det är!!!! Vart var det när vi var på semester?:confused:

Ska aldrig åka hemmifrån igen!

Trött Ninna med massor av träningsvärk sen gårdagens brutala träningspass :D men första dagen på praktiken har gått bra! Jag har åkt en massa lastbil och kört lite pallyft. Och presenterades som "vår nya logistiker" så man kanske kan hoppas på att chefen har nån förhoppning om att det ska bli anställning av det hela! :o:up:

Jag gillar sadana jobb, det blir sa himla fint nar det ar klart.:D

Ja precis! Taket blir nog klart i morgon, sen kan jag måla allt på Fredag. Sen efter det kan jag börja bygga mitt skafferi :D

Det bästa är att offerten kom in från elektrikern och den var oerhört mycket billigare än jag förväntat mig (aldrig anlitat en elektriker förut :nailbiting:). Så nu kan vi få elen klar i tre rum, och proppskåpen bytta och när det väl är klart kan vi göra köket helt klart :love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Som en fortsättning på den här tråden om att marksänd TV inte längre finns för betalkanaler... 2
Svar
25
· Visningar
777
Senast: MJLee
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 833
Senast: Inte_Ung
·
IT & mobiler Jag ska flytta och måste då ha mobilt bredband. Men, frågan är - hur mycket är normalt att man gör av med på en person? En hel del... 2
Svar
24
· Visningar
979
Tjatter Jag är kanske inte helt seriös med den här tråden (eller med rubriken), så man behöver inte bli galen på mig om man inte vill. Men jag... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
3 310
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka