Vad gör ni? 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu är jag suuuur.
Har bokat förstaklassbiljett på tåget för att åka skönt och så har vi lyckats blivit 3 pers bokade på samma stol och tåget är fullt :mad:

Saknar min biiiiiiiiil:arghh:

Känner mig paranoid. Har troligen sett för många svenska polisfilmer. Är nu övertygad om att den sura skäggige vakten på NK heter Slobodan, är en serbisk torped i en maffiagruppering i den undre världen och är utsänd för att "plocka mig". Varje gång han ser mig ser han sur ut och mitt blod fryser till is i mina ådror :nailbiting:

Försöker lösa biljettkrånglet. Har fått olika datum på mina tågbiljetter! Därför är vi flera på samma stol!
Enligt SJ är det mitt fel. Jag har tydligen gjort nått fel när jag bokade.
Men jag har bokat via telefon och deras kundtjänst. Och jag har ju fått rätt datum i början på resan. Resten av datumen är gårdagens och äldre.
Tydligen ska jag resa bakåt i tiden :o

På söndag drar vi också iväg med husvagn. Nybörjare....
Trots att jag tycker våran är ett stort as är den säkert pluttig mot din :D
2 vuxna 2 barn och 3 hundar i 2 veckor farandes kors och tvärs. Vojne, vojne :nailbiting:

Husvagn ar kul! MIn ar 11 eller 12 meter men har tva "slide outs" sa nar man stannar blir den nastan dubbelt sa bred. Min kompis som bor i en etta i stockholm havdar att den ar storre an hennes lagenhet. :p
Heal mitt ekipage, pick-up truck och trailer (som hakar fast pa flaket) ar 16.5 meter. Det ar tur att de flesta vagar har ar breda.... Och att jag lart mig backa sa jag kan ta mig ut varje gang jag kor feel :angel: det hander sa ofta att jag till och med kan fickparkera hela ekipaget nu:grin:

Nu är jag suuuur.
Har bokat förstaklassbiljett på tåget för att åka skönt och så har vi lyckats blivit 3 pers bokade på samma stol och tåget är fullt :mad:

Saknar min biiiiiiiiil:arghh:

Absolut inte okej! Det låter märkligt att det kunnat bli så. (Även när jag läst ditt senare inlägg.)

Känner mig paranoid. Har troligen sett för många svenska polisfilmer. Är nu övertygad om att den sura skäggige vakten på NK heter Slobodan, är en serbisk torped i en maffiagruppering i den undre världen och är utsänd för att "plocka mig". Varje gång han ser mig ser han sur ut och mitt blod fryser till is i mina ådror :nailbiting:

Jag kan lugna dig med att de torpeder jag har träffat har varit tämligen schyssta mot sådana som inte lurats eller "lurats" :)

Sitter på jobbet och är nöjd med att min lilla häst verkar ha förstått det här med longering efter att ha fått lite sommarvila. Ibland behövs det inte mycket för att man ska bli glad :)

Äter middag och ser Cops.
minipolice.gif

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Som en fortsättning på den här tråden om att marksänd TV inte längre finns för betalkanaler... 2
Svar
25
· Visningar
784
Senast: MJLee
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 838
Senast: Inte_Ung
·
IT & mobiler Jag ska flytta och måste då ha mobilt bredband. Men, frågan är - hur mycket är normalt att man gör av med på en person? En hel del... 2
Svar
24
· Visningar
992
Tjatter Jag är kanske inte helt seriös med den här tråden (eller med rubriken), så man behöver inte bli galen på mig om man inte vill. Men jag... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
3 320
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka