Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag stannade pa en rastplats i ett stalle som inte verkar ha nagonting ... utom ett namn. Anton Chico. For forsta gangen sedan April har jag inte behovt AC pa natten det ar nu, nastan klockan 7 am, 17*C och jag sov som ett barn utan AC i natt. Luftfuktigheten ar lag och det ar notoriskt dammigt har i ett nastan oken klimat sa jag vaknade och hostade flera ganger. lol
Har överlevt en hel dags crash course i hierarkiska bayesian models.
I morse fick jag kaffe serverat i en plastskål (en sån där engångs grej) Det gick bara nedför efter det, kaffet smakade som dammvatten med lite brun färg
Däremot sparar jag lite käckt pengar genom att vägra gå ut och äta middag. Istället har jag köpt dagsfärskt bröd, god ost, lufttorkad skinka, oliver och en flaska vin Ibland är det bättre att vara tvungen att hålla en budget
Har ont i kroppen och huvudet efter några timmar i Gamla Stan och på Drottninggatan. Blev påmind om varför jag inte varit där på sisådär 3 år... Köpte en alldeles för dyr mugg och en dyr, liten dalahäst. Kollade att dalahästen var äkta iallafall. (Den hade en klisterlapp med tillverkarens namn och var tillverkad i Nusnäs så är förmodligen äkta). I första butiken verkade de ha falska dalahästar. Slarvigt målade och såg konstiga ut. Den minsta kändes för tung, som om den var i metall och inte trä..."made in India"?
Hemma i egen säng med en kopp te och James May på tv trevlig kväll med god mat (grillat av en vän som varit med i grillmästarna) och trevligt folk, men det kändes lagom att åka hem efter maten ändå.tårtan är nog inte serverad än skulle jag tro