Vad gör ni? 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Förresten, ibland har man tur. Var på Bauhaus idag, letade efter träoljan vi behöver till köksgolvet som inte verkade finnas :confused: Hittade den sedan i halva priset hyllan! Den är ju inte precis billig från början, nu var både den och alla tvätt och skötseloljor helt resonliga i pris! Det slank till och med ner en stor dunk med olja till golvet på balkongen, så nu kan den fula färgen som flagar slipas bort så blir den snygg och grann den med :love:

Äter kvarg och känner mig irriterad på sambaorkestern som trummar på gatan utanför. Tur de står en bit bort iallafall. Stackars folk som har dem utanför fönstret. :down:

Kom nyss hem från stallet. Mockat ur flera kärror ur hagen och har borstat och myst med hästarna. Ingen tröstar ett ledsen själ som min lilla Nova :heart

Är äckligt mätt och känner mig väldigt glad efter en supertrevlig kväll med en av alla föreningar där vi är aktiva, föreningen fyller 90 år i år så det var helgrillad gris, supergod tårta och live underhållning av ett lokala musiker som spelade av ren glädje, de ursäkta sig med att de bara hade övat ihop en gång och visst allt satt väl inte perfekt men deras glädje över att få spela tillsammans och för oss lyste igenom så det var helt underbart! :love: Det yngsta barnet bytte jag tröja på två gånger eftersom han lekte sig helt genomsvettig med kompisar och det äldsta barnet hittade en kompis som hon av olika anledningar inte hade träffat på länge så de hade superkul ihop även de. En kanonkväll helt enkelt!

Kom precis hem efter att ha jobbat med hundar ... i dag kom tva schafrar som var bade valdigt reactive och den ena mycket "pa" ... interessant var det i allafall. Lisa har jobbat med dem i ett par manader och de borjar nastan springa och leka med hennes gang ... verkligen kul att se, men att jobba med Lisa kommer att fullstandigt slita ut mig.

Pa vagen hem blev jag sedan pakord bakifran ... det blev inga marken, kontakten dar man satter in kabeln om man ska dra en vagn fran vanlig dragkrok blev knuffad sa jag kan inte fa in en kontakt dar langre. Tjejen som korde pa mig har ett stort hal fram pa bilen dar hon korde in i mitt dragkroks faste. Hon har en liten lag bil ... jag en hog truck, hon kom for langt under.
Hon blev distraherad av sin valp, sa hon, ... som sprang los i bilen.:banghead: :banghead: :banghead:

Naja ... polisen kom och hon/hennes forsakring far betala.

Nu ska jag boka om min flygbiljett da jag var lite for hastig :banghead: och sa ska jag DUSCHA ... sedan kommer en kompis och vi ska ga ut ... jag forstar inte vad det ska vara bra for, :meh: men jag lovade sa det ar bast att jag satter fart.

Jag kan numera spackla :cool: och inte bara skruvhål, utan hela sektioner (ok, små sektioner) av väggar som behöver tapetseras och är konstiga att nå :cool: så det så :cool:

Maken fick ta över skafferi byggandet, för mina 245x245 (eller vad de gamla 2"2 har bytt till!!) var ju för tusan snea. Tillsammans med ett snett hus, det såg i alla fall rakt ut :angel:. Nästan....

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Som en fortsättning på den här tråden om att marksänd TV inte längre finns för betalkanaler... 2
Svar
25
· Visningar
777
Senast: MJLee
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 833
Senast: Inte_Ung
·
IT & mobiler Jag ska flytta och måste då ha mobilt bredband. Men, frågan är - hur mycket är normalt att man gör av med på en person? En hel del... 2
Svar
24
· Visningar
979
Tjatter Jag är kanske inte helt seriös med den här tråden (eller med rubriken), så man behöver inte bli galen på mig om man inte vill. Men jag... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
3 310
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka