Funderar på om jag ska skaffa instagram... Ja? Nej?
Ja. Några, typ @Ninnurur och @tornblomma, fick mig att skaffa det efter Buketräffen hos mig och det är riktigt trevligt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Funderar på om jag ska skaffa instagram... Ja? Nej?
Ångest och depp. Jag hatar min kropp![]()
Är nervös
Och så gick även denna skitbil sönder![]()
För att jag är så fet. Går inte i de störst jobbyxor som finnsVarför? Kram!
Har det gjorts masterchef för alla länder?Kollar på Masterchef South Africa.
För att jag är så fet. Går inte i de störst jobbyxor som finnsförsöker leve på shakes och göra nåt åt vikten men mår mest dåligt. Får ångest av att äta också, men mat är det enda som dämpar ångesten. En skitdålig cirkel mao.
Nej, har inte testat det för jag kan inte begränsa mig. Jag hetsäter. Då är det bättre att inte äta alls. Är beredd att skicka egenremiss för gbp nu, samtidigt som jag är rädd att det förstör mina chanser att få jobb på praktiken eftersom det kan bli lång sjukskrivning. Bajsliv typ.Käkar syltgrottor medan jag skriver detta...
Har du testat matdagbok? Jag tror inte riktigt på shakes, försök äta mat istället. Shakes fungerar säkert för vissa men för mig triggar det bara igång
Nej, har inte testat det för jag kan inte begränsa mig. Jag hetsäter. Då är det bättre att inte äta alls. Är beredd att skicka egenremiss för gbp nu, samtidigt som jag är rädd att det förstör mina chanser att få jobb på praktiken eftersom det kan bli lång sjukskrivning. Bajsliv typ.![]()
Jo, jag ska försöka det också. Det allra bästa vore en kombination av båda. Jag orkar inte kämpa mig blå för minimala resultat längre.Tyvärr kommer en gbp inte lösa det problemet. Efter en tid kommer du vara tillbaka i samma problem. Känner till många som gjort op, tappat massor av vikt men nu några år senare återgått till samma pga att de lyckats töja ut magsäcken igen och återgått till att äta som de gjorde innan
Vore det inte bättre om du kunde få remiss till psykolog och dietist?
Det svåra är att få hjälp med hetsätning/övervikt. Dietisterna säger ofta att det bara är att äta rätt. Jotack, jag vet det, jag fixar det bara inte. Eller så äter jag för mycket av det också. Jag ska försöka orka ta tag i det där och leta efter terapeut. Men jag vet inte om jag orkar vänta på långsam viktnedgång... Blä.@Ninnurur: Jag håller med @tornblomma , du behöver hjälp med ditt mående innan en operation kan komma ifråga. Sedan ska du komma ihåg att du är en underbar människa och det var jättetrevligt att få träffa dig och jag hoppas verkligen jag får göra det igen. Du har också en jättefin liten jänta som verkar ha glimten i ögat (som sagt, det kanske blir lite väl spännande ibland!).
När man mår dåligt för en sak är det lätt att man inte ser det som är bra också *stor kram*