Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
När jag var gravid köpte jag sån där alkoholfri saftglögg på tetra och drack som frukostdryck. ½ l/dag.@Inglorion: Det beror ju på vad lunchen och middagen bestod av...
Själv har jag en sabla konstig craving, jag vill ha bröd med smör och rå rödlök påJag kollade i kalendern och det verkar som mina udda PMS-cravings har blivit ännu mer udda...
*jag vet empiriskt att det inte är bra att mumsa i sig en halv burk smörgåsgurka*
Det kan nog vara PMS cravings här med, har varit sugen på skogaholms macka med hushållsost och kall o'boy i två dagar. Fet chans att det händer!
Är lite trött på mitt bibliotek... Jag ville ha en bok som jag hade sett på datorn att de visserligen skulle ha en i biblioteket men den var utlånad, sen fanns det ett ex som de inte lånade ut och två ex som gick att låna med var i magasinet och jag fick lov att argumentera rätt bra för att någon skulle ta den långa promenaden på 1 min och hämta bokeländet...Jag som trodde att bibliotek var till för att kunna låna böcker.
Men tydligen är det till för allt annat än just det.
@Inglorion: Är det det som kallas scallion/green onion pancake? Var tvungen att googla och det såg jättegott ut. Ska nog testa att göra det någon gång
Jag blev också sugen på gyoza...![]()
Så väldigt tråkigt men om det är en ofarlig tumör kan du inte göra en roadtrip och hämta honom senare?![]()
DoneSådärja, då har jag lyckats skapa och skicka iväg mitt första nyhetsbrev! In med er på min hemsida och prenumerera!![]()