Vad gör ni? Del 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nä snälla strunta i det idag för då kan jag också göra det! Har försökt få kroppen att städa i flera timmar nu men den vägrar? Hjärnan vill städa men inte kroppen och jag kan ju inte låta hjärnan göra det ensam heller.....
Det får nog bli någon annan dag, är tur ingen annan behöver se skiten...

Min mamma lyckades nyss spräcka en gjutjärnspanna på induktionshällen. Smällen ringer i öronen :crazy:

Stackars panna :( gjutjärnspannor och -grytor är liksom heliga. Min gjutjärnsgryta är ärvd från pappa och har varit i huset hela min livstid och den var inte direkt ny när jag var liten.

Den står för övrigt i ugnen nu, lite pullad kossa på g. Jag tror jag fick till marinaden riktigt bra :up:

Så, beställningen från pandakatalogen är inskickad. Dags att gå ner i tvättstugan igen. Har premiärat "nya" torkrummet/fläkten, och den är ju typ ljudlös! Jag bor ju rätt ovanpå torkrummet i princip, så jag har lidit varje gång torkrummet har vart igång hela dagar...Dock blir det inte så varmt i rummet, så vet inte om det tar längre tid för kläderna att torka eller om jag bara inbillar mig.

Stackars panna :( gjutjärnspannor och -grytor är liksom heliga. Min gjutjärnsgryta är ärvd från pappa och har varit i huset hela min livstid och den var inte direkt ny när jag var liten.

Den står för övrigt i ugnen nu, lite pullad kossa på g. Jag tror jag fick till marinaden riktigt bra :up:
Det var en ny panna, så det kan ju vara fabrikationsknas. Å andra sidan så stod den tom på 9ans värme lite för länge... Min mor i ett nötskal! :banghead: :D Men jag känner av smällen i huvudet nu tyvärr... :down:

Har dåligt samvete för att jag inte pluggat idag, förutom skoltiden.
Men pallar inte.. Ahhh pallaaaa

Helst inte, tack :D
:mad::devil:

Visst! Inga problem alls! Men då får du plugga med biologi med en motvillig 15 årig grabb i utbyte :-D

Tror du har en lättare mammauppgift än jag har ;-)
Haha, vill du att din grabb ska förstå nåt så ska han inte få hjälp av mig! :rofl: Undrar hur jag ska kunna hjälpa min tjej i framtiden :crazy: jag klarade skolan på min grundintelligens, inte på att jag förstod. Grammatik ska vi inte prata om :crazy: ändå hade jag MVG i både svenska och engelska... :down: Tur att hon själv är smart och har en smart, sju år äldre kusin som kan hjälpa till framöver! :up:

Men barnet är nu ombytt! Somnar gör hon när som helst också :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 327
Senast: Edla
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel... 2 3
Svar
58
· Visningar
14 133
Senast: LovingLife
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
2 187
Senast: kma
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära... 2
Svar
24
· Visningar
8 740
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka