Och så har jag fått mail från posten "ett paket är på väg till dig"

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och så har jag fått mail från posten "ett paket är på väg till dig"
brukar gå fort när det är spårbart, så du borde ha det imorgonOch så har jag fått mail från posten "ett paket är på väg till dig"![]()
Hade tänkt dammsuga och torka golvet idag, men vet inte om jag orkar det![]()
Det får nog bli någon annan dag, är tur ingen annan behöver se skiten...Nä snälla strunta i det idag för då kan jag också göra det! Har försökt få kroppen att städa i flera timmar nu men den vägrar? Hjärnan vill städa men inte kroppen och jag kan ju inte låta hjärnan göra det ensam heller.....
Min mamma lyckades nyss spräcka en gjutjärnspanna på induktionshällen. Smällen ringer i öronen![]()
Jopp, spricka från mitten och ut.Gick pannan sönder?? Trodde inte gjutjärn kunde gå sönder
![]()
Än är inte undrens tid förbi!Jopp, spricka från mitten och ut.
Min mamma lyckades nyss spräcka en gjutjärnspanna på induktionshällen. Smällen ringer i öronen![]()
Det var en ny panna, så det kan ju vara fabrikationsknas. Å andra sidan så stod den tom på 9ans värme lite för länge... Min mor i ett nötskal!Stackars pannagjutjärnspannor och -grytor är liksom heliga. Min gjutjärnsgryta är ärvd från pappa och har varit i huset hela min livstid och den var inte direkt ny när jag var liten.
Den står för övrigt i ugnen nu, lite pullad kossa på g. Jag tror jag fick till marinaden riktigt bra![]()
Kan nån komma och brotta ner min unge i sin pyjamas innan hon somnar?
Kan nån komma och brotta ner min unge i sin pyjamas innan hon somnar?
Helst inte, tack![]()
Haha, vill du att din grabb ska förstå nåt så ska han inte få hjälp av mig!Visst! Inga problem alls! Men då får du plugga med biologi med en motvillig 15 årig grabb i utbyte :-D
Tror du har en lättare mammauppgift än jag har ;-)