Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lycka till.Jag har snarare tvärt om. Det brukar rassla till och sedan är det gjort. Det finns nog många orsaker bakom varför det inte alls händer så mycket som jag tycker att det ska göra. Jaja...i morrn är en ny dag. Ska se om jag kan producera någon text då. Bästa vore om de vore klara på söndag, då har jag 1-1,5 veckas ledigt.![]()
Fick bli rostat bröd här, gjorde slut på nya favoritmarmelanden, päronmarmelad. Sån liten fyrkantig burk som brukar säljas för typ en 10a på affären@Trott: Här blev det äggröragivetvis tillagad på vedspisen
jag kommer inte ihåg när jag använde en spisplatta senast
![]()
Men de har stängt idag.Hur kan man inte äga en lagg?
Du får ut och leta på second hand!
![]()
![]()
Men de har stängt idag.
Hur räddar man en diskmedel-skadad då?
Tack!Jag har varit och hämtat ut paket!De var jättefina, @Trott
När jag ändå var på Ica passade jag på att köpa mer te, marmelad (ingefära), ost, juice och rostbröd. Så nu har jag lyxfrukost![]()
Okej, tack. Då får jag ge mig ut på skattjaktOlja och salt (om den är smutsig). Man skrubbar den med salt och olja om den är smutsig, sköljer ur med vatten och värmer sedan upp den med olja i. Tar av den när det är ordentligt varmt och sedan får oljan stå och dra in. Torka sedan ur den och den är klar att använda. Upprepa vid behov (om den är illa däran kan man få värma den med olja flera gånger innan den går att använda).
Lägger till att den aldrig ska diskas sen, torka bara ur med lite papper vid behovOkej, tack. Då får jag ge mig ut på skattjakt![]()
och så kan man stryka på lite rapsolja som skydd när den står oanvändLägger till att den aldrig ska diskas sen, torka bara ur med lite papper vid behov![]()
Då har jag gjort klar 2 långa grytlappar och 2 runda i det rosa/gröna tyget med rosor som kunde synas på insta-bilden jag länkade till här igårNu ska jag köra igång med @Ninnurur fyrkantiga grytlappar
![]()
Haha jag har aldrig försökt! Kan kan jag nog, men har tyvärr ingen hund i närheten att experimentera mönster påKan du sy hundtäcken? Hittar aldrig något passande till min krake! Modell större chihuahua med snopp..... alla täcken täcker pillevippen på honom eller sitter dåligt över bogen på honom så dom åker bakåt
Helt hoppslöt att hitta något som sitter bra!