Vad gör ni? Del 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fick inte det städat idag, trodde jag skulle hinna med det imorgon eftersom särbon skulle dyka upp först vid 24 tiden!

Men nu får jag vackert ställa klockan på 8 för att hinna allt innan han dyker upp vid lunch, vill umgås med honom och inte behöva städa när han är här.

Stjärnis har varit lite ledsen och nere ikväll.
Ibland får jag en dipp när jag tänker på att jag ska leva med värk och smärta resten av livet. :(

Jag har just kommit tillbaka efter en mycket trevlig och good middag hos son och sonhustru och den yngsta telningen var ocksa dar. Mycket gott och trevligt ... men jag ater for mycket och kanner mig latt "dast" (raaaap).

I dag fick jag lara mig att i Oregon kan man minsann inte bara byta ut sitt korkort fran South Carolina ... jag maste ta om teorin. De forutsatter att jag kan framfora en bil, men da varje stat har sina egna trafik lagar tycker de att man behover ta om testen.:cautious: Oh well ... det blir till att lasa pa igen.

Just nu ligger jag i soffan på jobbet och väntar på att dagpersonalen ska komma.
Lugn natt så sista timman unnar jag mig lite vila inne, istället för att vara ute och köra.

Snart, snart, snart får jag ta bussen hem och sova några timmar! :love:

Då är även en annan blivit "dumpad"... skrivit med en kille sen innan sommaren, vart tal om att ses med våra scheman har krockat hela tiden (han bor i Östersund, alltså runda slängar 120 mil emellan). Vart tyst några dagar och inatt hade jag fått ett meddelande: "Hej! De har varit lite körigt här sista dagarna, och jag har något att berätta för dig. Jag har börjat träffa mitt ex igen lite försiktig för å se om de finns något kvar där så vi får lägga oss lite på is så länge, hoppas inte du blir ledsen eller så, jag fortsätter gärna å skriver med dig i alla fall tills jag vet något annat:)"
Självklart blir jag ledsen! Och vad fan, är jag nått andra hands alternativ? :arghh:O_o:cry:
Precis vad jag behöver nu.... :turd:

Kram @Trott

Ligger i sängen ännu och tänkte jag kunde göra lite egenvård på zonterapi då. Har ju en bra sida från internet.
Det var nog behövlig för punkter som bl.a. Gjorde ont var allmäntillstånd, ögon, öron, tjocktarm, sköldkörteln och storhjärna och hypofysen. O_o
Allmäntillstånd ( insidan på höger underben) gör jäkligt ont när jag trycker. Men ont ska ju förgås med ont så:cool:

Tack @athena_arabians och @Pigalle :heart

Usch vad segt det är att åka tåg... hunnit glömma av det dom här 2 veckorna jag vart hemma från skolan. Hoppas det blir godkänt på tentan. Skulder och eget kapital ökar på kreditsidan, resten ökar på debit. Det är det enda jag läst in inför tentan...

Tack @athena_arabians och @Pigalle :heart

Usch vad segt det är att åka tåg... hunnit glömma av det dom här 2 veckorna jag vart hemma från skolan. Hoppas det blir godkänt på tentan. Skulder och eget kapital ökar på kreditsidan, resten ökar på debit. Det är det enda jag läst in inför tentan...

Ibland chockar man sig själv. Jag var helt säker på att jag kuggat i organisk kemi, jag avskydde det. När tentaresultaten kom upp hade jag flera poäng över godkänt :D

Är i skolan nu. Mötte fem vildsvin bara 100 meter hemifrån :nailbiting:
Jag föredrar helt klart älg och annat än vildsvin som grannar :crazy:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 382
Senast: Edla
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel... 2 3
Svar
58
· Visningar
14 160
Senast: LovingLife
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
2 200
Senast: kma
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära... 2
Svar
24
· Visningar
8 749
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår
  • Uppdateringstråd 31