Ja det är ju inget livshotande vi gör! Men tyvärr blir många arga när man måste omboka.Svarade i förra inlägget när jag såg att du redan svarat på frågan:
Såg ditt svar i tråden. Hoppas att det löser sig så bra som möjligt iaf.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja det är ju inget livshotande vi gör! Men tyvärr blir många arga när man måste omboka.Svarade i förra inlägget när jag såg att du redan svarat på frågan:
Såg ditt svar i tråden. Hoppas att det löser sig så bra som möjligt iaf.
Ja det är ju inget livshotande vi gör! Men tyvärr blir många arga när man måste omboka.
@Trott - tänker du tillverka några handtagskondomer som jag kan köpa eller?![]()
Ja just ja! Det glömde jag svara på tidigare när du skrev. Ja jag håller på@Trott - tänker du tillverka några handtagskondomer som jag kan köpa eller?![]()
Säg till om jag ska mäta laggens handtagJa just ja! Det glömde jag svara på tidigare när du skrev. Ja jag håller påHar klippt ut till ett gäng, 5 st tror jag, men inte hunnit sy, kanske får göra det istället imorgon fm så det kommer upp nån sån i shoppen
Iaf kommer det bli i det gröna med vita hjärtan, och det röda rutiga som jag även har en lång grytlapp i, de andra har jag inte bestämt mig för vilket tyg jag ska ha
+ @athena_arabians Det kommer!![]()
Jag också, men det är ju så segt! Funderar på att sova istället.Kollar på Big Brother![]()
Dom jag gör är ca 14-15 cm långa, men har du längre handtag så kan du ju hojta tillSäg till om jag ska mäta laggens handtag![]()
![]()
![]()
Jag också, men det är ju så segt! Funderar på att sova istället.
Nä längre borde det inte vara. Det är en typ 75 år gammal laggDom jag gör är ca 14-15 cm långa, men har du längre handtag så kan du ju hojta till![]()
Gamla laggar är helt klart bäst! Pannkakor blir inte som dom ska i nyare teflonlaggar. Det ska vara gjutjärnNä längre borde det inte vara. Det är en typ 75 år gammal laggger fantastiska pangkakor!
![]()