Vad gör ni? Del 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ja det är ju inget livshotande vi gör! Men tyvärr blir många arga när man måste omboka.

Jag förstår att folk blir irriterade eftersom det säkert rubbar deras planering. Samtidigt måste man ju som kund/patient ha förståelse för att saker ibland måste ändras p.g.a. omständigheter ingen rår över.

@Trott - tänker du tillverka några handtagskondomer som jag kan köpa eller? :D
Ja just ja! Det glömde jag svara på tidigare när du skrev. Ja jag håller på ;) Har klippt ut till ett gäng, 5 st tror jag, men inte hunnit sy, kanske får göra det istället imorgon fm så det kommer upp nån sån i shoppen :p Iaf kommer det bli i det gröna med vita hjärtan, och det röda rutiga som jag även har en lång grytlapp i, de andra har jag inte bestämt mig för vilket tyg jag ska ha :p

+ @athena_arabians Det kommer! :p

Ja just ja! Det glömde jag svara på tidigare när du skrev. Ja jag håller på ;) Har klippt ut till ett gäng, 5 st tror jag, men inte hunnit sy, kanske får göra det istället imorgon fm så det kommer upp nån sån i shoppen :p Iaf kommer det bli i det gröna med vita hjärtan, och det röda rutiga som jag även har en lång grytlapp i, de andra har jag inte bestämt mig för vilket tyg jag ska ha :p

+ @athena_arabians Det kommer! :p
Säg till om jag ska mäta laggens handtag :angel: :up: :D

Min kropp gör ont på alla möjliga och omöjliga ställen så nu blir det sängen här. Semester men klockan ringer halv sju vilket det klart är värt bara mattläggarna kommer och fixar med mitt badrum.
Nattinatt :)

Äter en väldigt sen kvällsmat, knäckebröd med ägg. Denna gång med lyckliga ägg som jag fått av stallägaren, hon har dvärgkochin (stavas det så?) höns, och fick ett gäng ägg. Sjukt små och söta ägg! Och gulan är verkligen knallgul! Vilken skillnad mot köpeägg.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 316
Senast: Edla
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel... 2 3
Svar
58
· Visningar
14 125
Senast: LovingLife
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
2 185
Senast: kma
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära... 2
Svar
24
· Visningar
8 740
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Bildtråd
  • Svårtransporterad häst