Blue bloodsVilken serie?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Blue bloodsVilken serie?
Är du heeeeeelt säker?
Är du heeeeeelt säker?
Den är så tråkig att änglarna har slutat gråta blod för 1000 ord sedan och stensover
Varför läste jag religionsfri...Är lite nöjd med mig själv... jag hittade en hack för att göra en Bluray-spelare iaf regionsfri för DVD:er som funkade på en tidigare modell än min. Jag tänkte att jag kan ju testa och det fungerade!Nu kan jag spela mina amerikanska DVD:er igen
![]()
Varför läste jag religionsfri...- omedvetet önsketänkande kanske
![]()
@tott
Jag ar förstått att du tillverkar saker av textil och att du är interesserad av tyger. Jag skall börja gå igenom min mammas sy- och arbetsrum och där finns en hel vägghylla med tyger, band, tråd etc. Om du talar om vad för typ av tyger som du har användning för skänker jag med varm hand och hjärta dessa till dig. Jag blir glad om det kommer till användning. Har du bruk för band (bomull och siden i div färger) och tråd följer det med som bonus. Mamma sydde professionellt så det är hög kvaliet.
Måste vara @TrottTack för omtanken, men det är nog någon annan du tänker på. Jag är värdelös på tyger. Vem tänker du på månntro?
Blev precis dumpad..