Vad gör ni? Del 7!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu känns allt lite bättre. Det har svarat en ny tjej på annonsen som låter riktigt trevlig, jag håller på att fylla upp ett skumbad och en påse ostbågar väntar på mig när jag badat klart.
Tack alla här i gruppen för att ni är så goa, det känns skönt att ha någon att "prata" med när det behövs :heart :bow: :heart

Hemma efter sista ridturen på fröken fux. Blev pizza också hos stallägaren, så nu är jag mätt. Imorgon ska vi köra hem fröken fux :(
Alltså, förra året hade jag köpt godis ifall nån skulle komma på Halloween och plinga på dörren - ingen kom. I år har jag inget godis hemma, och då minsann dög det att komma och plinga på :meh: Jag öppnade inte :o Inget godis och jag är inte klädd för besök haha :p

Ett gäng gick runt och knackade dörr igår här och sa" bus eller godis"
De som inte gav godis fick bus tex tandkräm på dörrhandtaget och dörr.

Är sånt roligt?
Eller är jag en surkärring som inte förstår det?

Ett gäng gick runt och knackade dörr igår här och sa" bus eller godis"
De som inte gav godis fick bus tex tandkräm på dörrhandtaget och dörr.

Är sånt roligt?
Eller är jag en surkärring som inte förstår det?
Jag hade också blivit en surkärring över det. :wtf: Usch, kan jag vänta mig nått skit på dörren nu, det var ju ett gäng ungar och ringde på för typ 15 min sen och jag öppnade inte...:eek:

Jag hade också blivit en surkärring över det. :wtf: Usch, kan jag vänta mig nått skit på dörren nu, det var ju ett gäng ungar och ringde på för typ 15 min sen och jag öppnade inte...:eek:
Jag tycker de är ouppfostrade som ska förstöra för att de inte får godis.
Det intressanta är att de d gjorde detta
var ett gäng jättetrevliga tonårstjejer..
Som egentligen var snorungar..:mad:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Har ni någon/några traditioner ni vill göra på födelsedagen? 2 3
Svar
50
· Visningar
1 359
Senast: Mineur
·
Tjatter Idag har jag gjort bort mig. En stor del av året är Harris Tweed-kavaj min vardagsklädsel, när jag vill vara prydlig men inte alltför... 2
Svar
24
· Visningar
1 199
Senast: Flixon
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
70 165
Senast: tanten
·
Skola & Jobb Håller på med en skrivuppgift på universitetet som ska lämnas in idag i ett gemensamt dokument, jag är klar med min del men min... 2
Svar
21
· Visningar
1 866
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken hundras?
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 31