Vad gör ni? Del 7!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Surar över att någon är inne på mitt netflixkonto och förstör mitt tittande. Vet inte vem det är, har klickat i att alla enheter ska loggas ut men det kan ju ta upp till 8h. Bytt lösen. Sjukt störigt. Vet inte om jag delat kontot med någon, inte vad jag minns. Men personen borde märkt problem eftersom jag kollade, sedan medan jag bytte program hoppade människan in... en stund senare lyckades jag börja kika igen, för att sedan inte få titta mer när jag skulle byta program igen. Stööööörigt.

Surar över att någon är inne på mitt netflixkonto och förstör mitt tittande. Vet inte vem det är, har klickat i att alla enheter ska loggas ut men det kan ju ta upp till 8h. Bytt lösen. Sjukt störigt. Vet inte om jag delat kontot med någon, inte vad jag minns. Men personen borde märkt problem eftersom jag kollade, sedan medan jag bytte program hoppade människan in... en stund senare lyckades jag börja kika igen, för att sedan inte få titta mer när jag skulle byta program igen. Stööööörigt.

Gör en till användare som du kan använda tillfälligt på samma konto! Jag har fem användare och vi tittar alla på Netflix samtidigt utan problem :p

Gör en till användare som du kan använda tillfälligt på samma konto! Jag har fem användare och vi tittar alla på Netflix samtidigt utan problem :p

Fast jag vill ju veta vem det är som snyltar på mig! Men ska testa. Men det är ju askorkat (av netflix) om det funkar?

Fast jag vill ju veta vem det är som snyltar på mig! Men ska testa. Men det är ju askorkat (av netflix) om det funkar?
Funkar jättebra för oss alla att dela kontot! Tänkte att du kan ha det undertiden den anonyma användaren fortfarande använder sig av ditt konto och utloggningen av alla enheter går igenom.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Har ni någon/några traditioner ni vill göra på födelsedagen? 2 3
Svar
50
· Visningar
1 359
Senast: Mineur
·
Tjatter Idag har jag gjort bort mig. En stor del av året är Harris Tweed-kavaj min vardagsklädsel, när jag vill vara prydlig men inte alltför... 2
Svar
24
· Visningar
1 202
Senast: Flixon
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
70 229
Senast: tanten
·
Skola & Jobb Håller på med en skrivuppgift på universitetet som ska lämnas in idag i ett gemensamt dokument, jag är klar med min del men min... 2
Svar
21
· Visningar
1 866
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka