Vad gör ni? Del 9

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är den intressant?

Ja, den är annorlunda från många andra krigshistorier (som mer handlar om hur fantastiskt det går). Den här följer livet mer hur det var antar jag (typ ligga i en lerig trench i flera dagar med knappt någon mat). Det är mindre fokus på själva kriget liksom utan visar på hur obetydlig en individuell soldat egentligen är.

Ja, den är annorlunda från många andra krigshistorier (som mer handlar om hur fantastiskt det går). Den här följer livet mer hur det var antar jag (typ ligga i en lerig trench i flera dagar med knappt någon mat). Det är mindre fokus på själva kriget liksom utan visar på hur obetydlig en individuell soldat egentligen är.
Låter betydligt intressantare än alla WOHOOOO vi är skitbra vi vann kriget!

Diva driver mig till vansinne. Klockan ar kvart i nio (pa kvallen) och lilla froken ar trott och KRAVER att jag genast reser mig och tar fram hennes bur sa hon kan sova.:meh: Jag star inte ut manga fler sekunder ... sa det ar bast jag fixar sangen for henne.

Vaknade med huvudvärk igen :( får ta vägen förbi föräldrarna och hämta upp mer Rinexin tror jag för huvudvärken beror helt klart på bihålorna.

Dax att sätta igång dagen.
Ska sätta skydd på utemöblerna för vintern, rensa i garderoberna, betala räkningar, åka till tippen, träna, äta lunch med mamma, göra matlådor, dammsuga, köra tvättmaskin, se Vinterstudion på tv, diska, sjunga,jobba med mitt företag, fixa syhörnan, brodera julgransmattan och så var det ngt mer.

:crazy:

Vaknade med huvudvärk igen :( får ta vägen förbi föräldrarna och hämta upp mer Rinexin tror jag för huvudvärken beror helt klart på bihålorna.
Usch så där huvudvärk är verkligen inte kul. Har du testat att skölja näsan? Jag kan uppleva att det hjälper ibland.

Trist med blött snöblandat regn i stallet imorse. I Lund, en mil bort, hade det tydligen snöat riktigt snö. Orättvist!
Den vägen jag körde innebar högre risk för vattenplaning än för halka :mad:

På tåget sitter ett gäng män i kategorin "Sverigedemokratiska grisbönder" och snackar högt och ljudligt om ngn kvinna de uppenbarligen inte gillar.
"Jag ska fan ta en dildo och knulla sönder hennes äckliga blattefeja med" säger en man i 45-års åldern.
(alla i tågvagnen skruvar obekvämt på sig) och mannen får medhåll av sitt sällskap.
Då blir denna tant jävligt irriterad, reser mig och ber honom att hålla käften om han inte kan vakta sitt språk.
Hur mkt ska man tolerera att höra lokaltrafiken?! The båttom is nådd :banghead::banghead::banghead:

På tåget sitter ett gäng män i kategorin "Sverigedemokratiska grisbönder" och snackar högt och ljudligt om ngn kvinna de uppenbarligen inte gillar.
"Jag ska fan ta en dildo och knulla sönder hennes äckliga blattefeja med" säger en man i 45-års åldern.
(alla i tågvagnen skruvar obekvämt på sig) och mannen får medhåll av sitt sällskap.
Då blir denna tant jävligt irriterad, reser mig och ber honom att hålla käften om han inte kan vakta sitt språk.
Hur mkt ska man tolerera att höra lokaltrafiken?! The båttom is nådd :banghead::banghead::banghead:
Fyfan. Höll han tyst sedan?

:bow: :bow: :bow:

Några idioter bakom mig kom med inte så charmiga kommentarer om invandrare när SD hade torgmöte i stan. Jag vände mig om och bad dem hålla sin dynga för sig själva och det blev tyst :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi skriver under nytt nick, för att det är en känslig situation. Håller på att separera (vi var sambos ) och exet har börjat eskalera sitt...
Svar
4
· Visningar
862
Senast: aleeza
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 294
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
36 926
Hundträning Hej! Vi har för en vecka sedan fått hem en gråhundsvalp, världens sötaste och piggaste lilla krabat! Jag har inte haft valp på 12 år och...
Svar
2
· Visningar
438
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka