Vad gör ni? Del 9

Status
Stängd för vidare inlägg.
Haha idag har jag lärt mig något nytt! Kollade upp en adress på hitta.se och då stod det så här om orten adressen låg i:
Livsstil i den här delen av Ljungbyhed
Området domineras av gifta par utan barn, 50-64. Medelinkomsten är 20 960 kr vilket är 26% lägre än genomsnittet i Sverige. Vanliga intressen är krukväxter, lösa korsord eller sudoku, arbeta i trädgården. Valdistriktet röstar vänster och SD får 103% fler röster än rikssnitt.

:laugh::rofl:

Nu sängen, ska jobba imorrn och sen ska jag följa med en kollega direkt efter jobbet ner till Göteborg, övernatta i en lastbil och sen blir det äventyr, sen ska ja åka hem med samma lastbil också. :)

Haha idag har jag lärt mig något nytt! Kollade upp en adress på hitta.se och då stod det så här om orten adressen låg i:
Livsstil i den här delen av Ljungbyhed
Området domineras av gifta par utan barn, 50-64. Medelinkomsten är 20 960 kr vilket är 26% lägre än genomsnittet i Sverige. Vanliga intressen är krukväxter, lösa korsord eller sudoku, arbeta i trädgården. Valdistriktet röstar vänster och SD får 103% fler röster än rikssnitt.

:laugh::rofl:

Den där infon är superkul att studera :D

Usch, har glömt av att äta :crazy: Fastnade i att skriva nyhetsbrev, och fixa till "annonser" för dagens julklappstips jag kommer ha på fb/shoppen under några dagar framöver. Får väl ta och äta nått, och dricka, har huvudvärk och haft hela em :(

Suttit med mitt CV och svurit mig blå över att inte ett enda program vill samarbeta, varken med mig eller med varandra :mad:

Så nu har jag skrivit av allt på nytt :devil: , ändringarna får vänta till i morgon. :cool:

Har sjukstuga med två hönor. Dom är riktigt fascinerade av min tv :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi skriver under nytt nick, för att det är en känslig situation. Håller på att separera (vi var sambos ) och exet har börjat eskalera sitt...
Svar
4
· Visningar
900
Senast: aleeza
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 440
Senast: Takire
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
37 093
Hundträning Hej! Vi har för en vecka sedan fått hem en gråhundsvalp, världens sötaste och piggaste lilla krabat! Jag har inte haft valp på 12 år och...
Svar
2
· Visningar
470
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka