Vad gör ni? Del 9

Status
Stängd för vidare inlägg.
Undra hur mycket packning det ryms i en Ford Mondeo?

Mamma sa att jag kunde ta med mig lite packning, ska mellanlanda över jul hos nån av föräldrarna och får nästa lägenhet första vardagen i januari, börjar vara en stor hög med grejer!

Jag har hittat trådens perfekta julgran!! :love:

12294749_10153345659537499_1540439967256145263_n.jpg

En kompis taggade mig pa FB och tyckte den passade till mig. :cautious: Undrar var hon fick det ifran?:p

JAA! Vi kör Buke-fest där man måste dricka alkoholdryck som säljs i flaska så får vi snart ihop till den där :up:

Har i USA finns det, sa klart, boxar, men de ar fa och finns minsan inte overallt. Har ar det mest flaskor ... och vi atervinner glas i sarskilda behallare vid trotoaren har i Oregon.:nailbiting: Det innebar att alla ser hur mycket flaskor man har anvant under veckan. Om man sedan glommer att stalla ut atervinningen en vecka ser det ganska hemskt ut nasta vecka.:angel: Jag slar vad om att vi skulle fixa en sadan gran pa noll tid.:grin:

Jag har en son som vaknar innan sju, jag har inget val :p
Blåser storm här idag med vilket känns surt. Men idag ska jag ta det sist från vårt förråd till nya huset så har jag i alla fall hunnit något denna helgen.
Vi kaaaanske kan flytta till tredje advent vilket känns så skönt

Jag har inget barn att skylla på och katten som sover med mig i sängen sover fortfarande... :cautious:

Det blåser här också men inte mer än igår. Jag såg att det var en drös kl 2-varningar längs kusterna samt kl 1 för nästan hela fjällkedjan (SNACKA om att jag är glad att jag inte åkt upp till Jämtland för jobb ännu, kl 1 i fjällen där är inte att leka med :crazy:).

Skönt att det tar sig med flytten :up:

Men nu ska jag sätta mig och kolla på grisar på blocket, jag känner mig lite sugen på en tre stycken.
Men lär inte bli innan sommaren i vilket fall men men

Jag har inget barn att skylla på och katten som sover med mig i sängen sover fortfarande... :cautious:

Det blåser här också men inte mer än igår. Jag såg att det var en drös kl 2-varningar längs kusterna samt kl 1 för nästan hela fjällkedjan (SNACKA om att jag är glad att jag inte åkt upp till Jämtland för jobb ännu, kl 1 i fjällen där är inte att leka med :crazy:).

Skönt att det tar sig med flytten :up:
Jag såg med det, är skönt att det inte är värre här. Dock kommer jag från Bohuslän så jag tycker inte det är så illa som alla andra här uppe :p

Ska snart äta frukost :d Och inser hur lyckligt lottad jag är i livet som har allt jag kan önska mig även om vissa försöker förstöra :p

Halvvägs genom jobbsöndagen. Hittills har det varit en händelserik helg, vobblande fordon, knark på tåget, folk som har snott nycklar till personaltoan och låst in sig där för att tjuvåka... :cautious:

Ska snart åka hem till syster tillsammans med A och mormor. Det har beställts pepparkaksbak av kusinen. Själv tänker jag nog stanna på soffan...!

Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi skriver under nytt nick, för att det är en känslig situation. Håller på att separera (vi var sambos ) och exet har börjat eskalera sitt...
Svar
4
· Visningar
860
Senast: aleeza
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 263
Senast: Takire
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
36 921
Hundträning Hej! Vi har för en vecka sedan fått hem en gråhundsvalp, världens sötaste och piggaste lilla krabat! Jag har inte haft valp på 12 år och...
Svar
2
· Visningar
435
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Husky från USA, tips och råd m.m
  • Smitare - hur gör ni?