Vad gör ni ikväll?

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Mammas
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 73
  • Visningar Visningar 4 105
Sv: Vad gör ni ikväll?

Jodå, mest på företag som jobbar dygnet runt, men även sådana som inte har verksamhet igång. Men då handlar det nog mest om att förebygga inbrott samt att ha någon där om det börjar brinna typ. :)

Jag har velat lära mig sticka men det verkar svårt. :p Broderade en period faktiskt, borde kanske ta upp det igen. :D Men det kommer inte att hamna en bild i tråden på det, cili!! :D

Jag har velat lära mig sticka men det verkar svårt. :p Broderade en period faktiskt, borde kanske ta upp det igen. :D Men det kommer inte att hamna en bild i tråden på det, cili!! :D

this_thread_is_worthless_without_pics.gif

Hej Mammas! :D Japp, det är till torpet. Planerar för fullt! Just nu funderar jag 'ven på lite mysig juldekoration, även om där är kaos så vore det ju mysigt med lite dekoration när man är där och jobbar. Såg i en tidning hur de gjort så fint med en liten julgran utomhus vid entrén, så det ska jag också ha! :D

Hur är det på jobbet?

Jag har druckit vin och spelat poker, bra har det gått med:D så nu är det sängen som gäller:p

:bow::bow:
Ahhh nu är det nog dags för mig att sova, jag kommer drömma om uniformer och stickningar... :D

(Förresten Mammas, det är inte alls svårt att sticka, jag lovar! Jag brukar göra det med ett par års mellanrum, sådär när andan faller på :p)

Jag gillar zombies. :o Vill se Warm Bodies, tycker den verkar asrar! :D

Han låg i sin korg. Föräldrarna kom hem så nu får han vara med dem en stund. Jag ska lägga mig.

Ska inte dit tyvärr!

Emth, najs! Då har du råd med ännu mer shopping nurå? ;)

IW: Simultankapacitet deluxe! :D

Hahah, du har övertro på min motoriska förmåga, det hör jag det. :p

Åh ja, se Warm bodies. Jättegullig film :D

Men i den är det ju mest bra zombies! Hela filmen är ju jättesöt och o-läskig nästan hela tiden :love:

Måste göra det! :D

Jag läste typ 50 sidor i en bok där det var folk med ett zombieliknande tillstånd som de beskrev lite sådär i förbigående, dagen efter drömde jag att jag var instängd i ett lager omringad av en massa zombies. Lättpåverkad av sånt, jag? :D

Annars gillar jag boken Married with zombies, hamna i en zombieapokalyps på väg hem från samtalsterapeuten i ett askasst förhållande, tror ni relationsproblemen försvinner för att zombies kommer? Nope! :D

Liknande trådar

Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
359
Senast: MiaMia
·
Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
774
Senast: Glimra
·
Övr. Hund Jag har sedan drygt två veckor tillbaka bara min 13-åriga whippet kvar. Hon har sedan hon var valp varit helt okomplicerad med att...
Svar
9
· Visningar
842
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 147
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka