Vad gör ni ikväll?

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Mammas
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 73
  • Visningar Visningar 4 105

Mammas

Trådstartare
En fredagskväll i början av november? Ute på Halloweengalej, hemma i soffan, något annat roligt?

Själv sitter jag på jobbet med mensvärk och är allmänt sällskapssjuk. Någon som har lust att köra lite trådhäng med mig? :D

Sv: Vad gör ni ikväll?

Soffhäng med sambo+en kompis till honom hemma hos oss, jag är social och sitter och pluggar :meh: Hade gärna gjort något annat, men måste en uppgift in så måste den ;)

ÅH, trist att plugga en fredagskväll, men bättre än en lördag dag? Eller du kanske inte siktar på att bli klar ikväll och jag precis sabbade motivationen inför helgen? ;)

Sitter på jobb 2 och pluggar till jobb 1 :p Eller ja, ögonen går i kors så pluggandet har jag gett upp för ikväll faktiskt. Vad jobbar du med? :)

Haha, nej du har helt rätt i att jag försöker bli klar ikväll så att jag har helgen fri ;) Har påbörjat en shoppinglista tills efter nästa löning också... :sneaky:

Varför inte! Somnar väl snart dock. :p Sitter och läppjar på lite rom, lyssnar på jazz och planerar mitt framtida kök... Inget Halloweengalej här inte!

Hej Flix! :D Najs att kunna plugga på jobbet! Vad jobbar du med?
Jag jobbar som väktare. :)

Haha, åh vad jag känner igen det där, hatälskar amazons wish-list-funktion. :p

Hej Chili! :D Åh, gud så trevligt det låter! :D Är det köket i torpet du ska göra iordning då? :)

Jag ligger i en hotellsäng i mina föräldrars hotellrum i Edinburgh och slappar. Har dock insett att datorns batteri snart ger upp och jag orkar verkligen inte gå in i mitt och dotterns hotellrum för att leta upp laddaren :p Dottern ligger dessutom där och sover. Inte för att hon lär vakna av det men ändå. Det är ju flera meter till det rummet :o

Hej, länge sen! :D

Jag jobbar i första hand på tullen, går grundutbildningen nu fram till mars! Just nu sitter jag dock på mitt gamla jobb där jag fortsatte jobba timmar, ett LSS-boende för psykiskt sjuka. Alla har gått och lagt sig redan så det är helt dött i huset. Jag får snart gå och lägga mig jag med :up:

Aha, sitter du stationärt då antar jag?

Är hemma hos mina föräldrar, som är på konsert i kyrkan, med ny kattunge som jag stängt in i köket för att jag vill vara i fred.

Haha, det är standard ;) Jag har snålat lite med shoppingen denna månad, är ju Stockholm horse show nästa månad, så man kan handla med gott samvete ;)

Åh jag är så sur, hade möjligheten att komma in gratis på SHS men är redan uppbokad den helgen! :arghh:

Jag hänger i soffan alldeles ensammen och kollar på film. Råkade somna nån timme tidigare ikväll så lär väl vara vaken hela natten bara för det :p

Jag har precis lyckats varva ner efter en dag där jag både hunnit vara rosenrasande på grund av skolan och mått alldeles strålande eftersom några medlemmar ur min familj stannade till på väg hem till norr och spenderade några timmar med mig och sambons familj. :love:

Jag äter choklad och pluggar.

Edit: Nu pluggar jag bara. Eller ja, det gör jag ju visst inte heller. Jag hänger på buke fast jag borde plugga. ;) :D Som vanligt alltså.

Ah, jag förstår. Men hallå, ska du verkligen säga att det är helt dött i huset där du jobbar? :p Det hoppas jag att det inte är! :D

Japp, sitter i en reception på ett företag! :) Lyssnar på musik, läser och tycker synd om mig själv typ. :p

Mirre: Vad lyssnar du på?

What, hänger du inte med kattungen? :D

Toxid: Kul med SHS! :D Ska du gå hela helgen? :)

Liknande trådar

Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
359
Senast: MiaMia
·
Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
774
Senast: Glimra
·
Övr. Hund Jag har sedan drygt två veckor tillbaka bara min 13-åriga whippet kvar. Hon har sedan hon var valp varit helt okomplicerad med att...
Svar
9
· Visningar
842
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 149
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka