Vad gör ni ikväll?

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Mammas
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 73
  • Visningar Visningar 4 105
Sv: Vad gör ni ikväll?

Här kan jag också hänga en stund. Kom hem från tacos-/filmkväll hos en vän rätt nyligen, men är för pigg för att sova än

Vad tittar du på? Bra? Snygga skådespelare? :) Och najs, då kan du hänga här med mig inatt? ;)

The Hunt, totalt vidrig film men bra och Mads Mikkelsen är ju lite het fastän han är dansk ;) Räkna med mig inatt!

Har skolproblemet löst sig? :D Och bor inte dina föräldrar jättelångt från dig, hur långt åkte de idag om de hann stanna flera timmar? Eller har jag jag blandat ihop något nu? :)

Haha, det är rätt ungt folk som bor här och inga fysiska sjukdomar, så det vågar jag nog ;)

Reception? Trodde inte det fanns receptioner bemannade mitt i natten :p Förutom typ på sjukhus. Du får börja sticka, så har du ett asbra tidsfördriv :D

Hahah, whaaaat, LJUGER du för tråden?? :eek: :eek: ;) ;) ;) :D

Vad pluggar du som är tråkigare än buke? ;)

Vad är det för genre på den musiken? :)

cili, åh så najs det låter! :)

Har skolproblemet löst sig? :D Och bor inte dina föräldrar jättelångt från dig, hur långt åkte de idag om de hann stanna flera timmar? Eller har jag jag blandat ihop något nu? :)

Skolproblemet kommer inte lösa sig förrän 22 november då jag får tenta bort skatterättseländet. :p

Du kanske svamlar till det lite, men inte helt! Båda mina föräldrar är tyvärr döda, men mina två systrar samt svägerska (och en av mina systrars vänner) stannade till i Örebro på väg hem från Ullared. :)

Det var jättenajs! Förutom att jag är så jäkla lättpåverkad av läskiga filmer, och den här var full av zombies. Men än så länge känns det rätt lugnt.
Har hunnit med två ridpass idag också. Det första gick utan några större problem. Det andra var desto mer spännande, antar att det tog udden av känsligheten idag ;)

Då tycker jag att vi spikar det! Så får hon helt enkelt leta upp nån som kan fota. Eller skaffa en självporträttsapp på mobilen!

Hahaha, jag är inte ordentligt uppfostrad eller tränad. :( :D (Tänk om mamma hade vetat allt om positiv förstärkning och allt vad jag sysslar med min valp - TÄNK vilken fantastisk person jag hade varit! :angel: :D Kanske hade jag börjat ljuga då heller. Kanske.)

Jag pluggar egentligen ingenting tråkigt, men en fredagkväll så hade det ju varit trevligt att göra något annat. Men jag pluggar webbutveckling. :)

Hahaha ja!! Mammas, duckface, pågående stickning och full uniform - hur mycket bättre kan det bli?!

Jag äter choklad och pluggar.

Edit: Nu pluggar jag bara. Eller ja, det gör jag ju visst inte heller. Jag hänger på buke fast jag borde plugga. ;) :D Som vanligt alltså.

Blir en +1 på den, fast med ett glas rödvin och popcorn :D

Mammas Nej fredag kväll blir det :) Ska du dit något?

Liknande trådar

Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
359
Senast: MiaMia
·
Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
774
Senast: Glimra
·
Övr. Hund Jag har sedan drygt två veckor tillbaka bara min 13-åriga whippet kvar. Hon har sedan hon var valp varit helt okomplicerad med att...
Svar
9
· Visningar
842
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 149
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Bildtråd
  • Stora shoppingtråden III