Vad gör ni ikväll?

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Mammas
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 73
  • Visningar Visningar 4 105
Sv: Vad gör ni ikväll?

Haha :D Ja, det var gulligt, men hallååå... Jag hade ju kämpat med utklädnaden (läs: klippt sönder ett lakan) , och så ville hon bara leka. Så otacksam. :( :D

Webbutveckling är en sådan där grej jag inbillar mig låter tufft men mest innebär att man sitter med en massa text mest hela tiden, eller? :D

Oh, så långt kvar! Har ni mycket annat under tiden eller har du tid att plugga ordentligt inför den?

Ah, då är jag med. Just det, det visste jag egentligen, jag beklagar. Men trevligt med familjebesök. :) Flyttade inte du jättelångt när du flyttade till Örebro, bor din familj på din förra ort eller någon annanstans i landet? :)

kl

Jag som älskar halloween har fått inse mig besegrad av feber. Bläää!
Har jobbat och både haft aha-moments och skoj och "skiiithelvetesjävlaas"-moments idag.
Aha-moments i jobbet där jag fattat en grej på ett nytt plan. Mycket intressant och sporrande!
Dock shit också iom att hästskrället både dragit av sig en doja och slagit på sig..
Vi som var anmälda till kul kurs.. Hoppas det inte blir ngt långvarigt shit av det här. Han blev just friskförklarad efter förra drulleriet med pinne i hoven och sviter av det.
Tur att han är söt.. ;)

Åh, vad trist!! Du får dra ihop en egen halloweenfest om några helger för att kompensera? :D

När var kursen? Vad för kurs? :)

Ja, jag missade veckans ridlektion/komedishow som min tränare hade.;)
Mycket surt det med..

Ja, man kanske skulle ha ngt sånt.

Jag har planerat bjuda alla mina älsklingar på en härlig förfest/middag iaf och sen gå ut. Men då får man väl gå ut så. ;)

Kursen var om 3 v ca. Det är en kurs i arbetet för hand från basic till tramp till levad. Dag ett visar tränaren på sina hästar i olika stadier tom levad.

Dag två skulle vi skolas in. Min är ju redan trampad, kan det och påbörjad riktig piaff. Det är inte helt 100 än. Så nja..
Men iom att han varit trasig så kan det bli bra med lite basic.
Kommer en massa gamla kompisar och deras hästar. Så det blir roligt!
Klart jag kan låna någon. Men det är roligare med sin egen!

Nä, som tur är gör jag ju inte det :D
Men inte jättesent heller = bättre att gå och lägga sig i god tid

Liknande trådar

Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
359
Senast: MiaMia
·
Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
774
Senast: Glimra
·
Övr. Hund Jag har sedan drygt två veckor tillbaka bara min 13-åriga whippet kvar. Hon har sedan hon var valp varit helt okomplicerad med att...
Svar
9
· Visningar
842
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 149
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka