Vad gör ni?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dricker vin, nätshoppar och panikar över att bloggen inte fungerar. Teknikern är dessutom på fest tydligen. Jobbmailar med chefen...
Borde gå och lägga mig men har liksom kommit igång :cautious:

Nu betraktar jag hunden som i vanlig ordning ser helt kaos ut haha

11327105_837154783039540_1975678136_n.jpg

Uppdaterat galleriet på hemsidan och hoppas på att få uppdatera med några fina Korningar efter helgen. Väntar på att diskmaskinen ska bli klar så jag kan plocka ur den. Sen blir det nog sängen och bok :)

Anlänt till jobbet. Delad tur kan ju folk ha men idag har jag tre pass. 6:30-8:30, 13-17, 21-08(sovande natt)

Har lunchrast, dricker chailatte = hjärtklappning :rofl:
Ska snart gå till hemköp och köpa något vitaminvatten och nötter, sen köra dagens andra och sista pass som kanske blir mycket köande när studenterna ska åka flak...

Häpnar för 537'e gången i ordning över allt folk gillar på Facebook. FB tyckte precis att jag skulle gilla 7-Eleven i Hammarbyhöjden då en polare till mig av någon anledning gillat. Why? :confused:

Häpnar för 537'e gången i ordning över allt folk gillar på Facebook. FB tyckte precis att jag skulle gilla 7-Eleven i Hammarbyhöjden då en polare till mig av någon anledning gillat. Why? :confused:
Hen har säkert fått något för det, typ "Gilla oss på Facebook så bjuder vi på glass!". Brukar vara nåt sånt..

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi För flera år sen pratade jag med SBAB och fick reda på att man bara kan få bolån på bostad med vattentoalett. Jag tänker ev börja leta... 2
Svar
36
· Visningar
1 979
Senast: cassiopeja
·
Tjatter Som barn lärde jag mig att man alltid ska knäcka ägg i en skål för att kunna sortera ut ett dåligt ägg innan det hamnar i stekpannan... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 630
Senast: Ceta
·
Skola & Jobb Jobbar nu på ett äldreboende, det är samma människor, samma rutiner, dag ut och dag in, och allt sker mellan 4 väggar. Såklart händer... 2
Svar
22
· Visningar
1 300
Kropp & Själ Har hittills klarat mig ganska bra från smärtor, det är mest migrän jag lidit av, och ett gammalt skadat knä som gjort sig påmint då och... 2
Svar
26
· Visningar
1 211
Senast: NilHe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka