Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kameran är en väldigt fin vän som man kan tillbringa många sköna timmar med. NjutHar badat dottern och packats ihop det hon behöver för helgen. Imorgon FM hämtas hon av farmor och farfar och så åker de ut till stugan vid kusten. Jag ska alltså vara barnledig i mer än ett dygn!![]()
Dottern kommer säkert klara sig utmärkt, det är nog värre med mig!
Ska kanske åka och klappa lite hästar + rasta kameran, så jag har något att sysselsätta tankarna med
![]()
Jag ska försöka! Det var alldeles för länge sen jag tillbringade kvalitetstid med kameran så det är dags! Har tvekat för redigeringsdatorn har strulat. Ska testa den nu ikväll när dottern somnat tror jag. Kom på att jag inte har koll på om jag har något på minneskortet ju!Kameran är en väldigt fin vän som man kan tillbringa många sköna timmar med. Njut![]()
Jag ska försöka! Det var alldeles för länge sen jag tillbringade kvalitetstid med kameran så det är dags! Har tvekat för redigeringsdatorn har strulat. Ska testa den nu ikväll när dottern somnat tror jag. Kom på att jag inte har koll på om jag har något på minneskortet ju!Men batterierna är laddade så jag ska bara berätta för den jag ska träffa att jag kommer också så är jag redo sen
![]()
Jag tänkte just maila och säga att jag kommer vara i din trakter imorrn om du vill ha nya bilder på strutsarna?Vilar min sargade kropp. Behöver riktig semester i år men det sket sig och jag har ont överallt och känner mig bitter.
OH, strutsbilder tagna av ett proffs är alltid kul. Är dock på jobb med ponnydraken och är hemma tidigast 18!Jag tänkte just maila och säga att jag kommer vara i din trakter imorrn om du vill ha nya bilder på strutsarna?![]()
Jag hojtar till om jag är kvar dåOH, strutsbilder tagna av ett proffs är alltid kul. Är dock på jobb med ponnydraken och är hemma tidigast 18!