Vad gör ni?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ha klippt min enorma gräsmatta idag,ändå är en tredjedel oklippt och den tar aldrig slut.
när jag äntligen är klar måste jag börja från början hahah.
Fast det blir nog enklare nu när inte gräset är en halv meter högt ;)

Lägger barn. Hur det går undrar du? Dåligt, uppenbarligen.titta bara på vad klockan är 2/2 vakna...

Tittar på en dokumentär på kunskapskanalen, om en mamma som ger sin son endast RAW food mat och att han pga kosten är undernärd. Därför ska en domstol besluta om de ska omhändertas.
Jag såg också den! Tror jag sett den tre gånger nu. Har aldrig fattat hur det gick, blev han omhändertagen?

Jag såg också den! Tror jag sett den tre gånger nu. Har aldrig fattat hur det gick, blev han omhändertagen?

Nej det blev han inte (tyvärr i min mening)!
Mamman verkade ju helt rubbad :banghead:
Reagerade också på att hon lät hunden "fasta" (dvs gav den ingen mat på flera dagar) eftersom den hade en citat "envis öroninflammation". Som hon trodde skulle botas genom detta? Stackars barn och stackars djur...

Nej det blev han inte (tyvärr i min mening)!
Mamman verkade ju helt rubbad :banghead:
Reagerade också på att hon lät hunden "fasta" (dvs gav den ingen mat på flera dagar) eftersom den hade en citat "envis öroninflammation". Som hon trodde skulle botas genom detta? Stackars barn och stackars djur...
Missade det med hunden. :(
Hon verkade...vad heter det när man är typ fixerad vid en teori och inte vill höra på andra fakta? Minns inte ordet. :confused:

På väg till jobbet. Försöker komma överens med det faktum att jag ska jobba dagtid nu i flera månader, det går sådär.

Har ont i halsen och huvudet. Är förkyld fast snorar inte så mycket.
Ser inte fram emot jobb 12-19 men det är bara att bita ihop

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi För flera år sen pratade jag med SBAB och fick reda på att man bara kan få bolån på bostad med vattentoalett. Jag tänker ev börja leta... 2
Svar
36
· Visningar
1 978
Senast: cassiopeja
·
Tjatter Som barn lärde jag mig att man alltid ska knäcka ägg i en skål för att kunna sortera ut ett dåligt ägg innan det hamnar i stekpannan... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 630
Senast: Ceta
·
Skola & Jobb Jobbar nu på ett äldreboende, det är samma människor, samma rutiner, dag ut och dag in, och allt sker mellan 4 väggar. Såklart händer... 2
Svar
22
· Visningar
1 260
Kropp & Själ Har hittills klarat mig ganska bra från smärtor, det är mest migrän jag lidit av, och ett gammalt skadat knä som gjort sig påmint då och... 2
Svar
26
· Visningar
1 211
Senast: NilHe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka