Vad gör ni?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ska ut och gräva hål i slänten, jag kom ju över lite oförstörbara växter igår :D

Det har äntligen slutat regna :up: men det har då blåst upp istället så det blåser små:devil: här nu :meh:

Jobbar i växeln idag, och är lite smått förbannad på alla klappträn jag lyckas få på tråden idag... andas.......... ;)

Just nu sitter jag och vilar lite. Laddar inför att cykla till dagis i blåsten. Tar nog en längre väg och undviker backar tror jag. Hellre motvind plant istället för uppåt och nedåt! Kan ju gå och hämta en bil men de håller på och gräva upp trottoaren utanför föräldrarnas hus (det är dags för fiber) så det känns så onödigt att ha dem att flytta sig bara för att få ut bilen, när jag ändå kan cykla.

Tvättar, kollar serier och filurar på vad jag ska handla.

Läser även på om Noo Poo! Har som plan att försöka få håret att växa och bli långt :p

Landat hemma och pysslat om min sjukling. Tonåringen har feber och ont i huvudet. Ska äta, byta om och åka till stallet med lilla dottern.

Ska snart ut till stallet. Hovslagaren kommer imorgon så hästarna får stå inne inatt.
Innan dess har jag svullat i wienerbröd och godis. Ikväll blir det nog nypotatis och sill.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi För flera år sen pratade jag med SBAB och fick reda på att man bara kan få bolån på bostad med vattentoalett. Jag tänker ev börja leta... 2
Svar
36
· Visningar
1 978
Senast: cassiopeja
·
Tjatter Som barn lärde jag mig att man alltid ska knäcka ägg i en skål för att kunna sortera ut ett dåligt ägg innan det hamnar i stekpannan... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 630
Senast: Ceta
·
Skola & Jobb Jobbar nu på ett äldreboende, det är samma människor, samma rutiner, dag ut och dag in, och allt sker mellan 4 väggar. Såklart händer... 2
Svar
22
· Visningar
1 260
Kropp & Själ Har hittills klarat mig ganska bra från smärtor, det är mest migrän jag lidit av, och ett gammalt skadat knä som gjort sig påmint då och... 2
Svar
26
· Visningar
1 211
Senast: NilHe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka