R
Raderad medlem 68338
Dricker kaffe med tanten. Jag är bakis och sliten, hon verkar vara i sitt esse och sitter vid köksbordet och omväxlande sjunger/håller låda. Jag lyssnar till ca 2 %
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lögnare där!Dricker kaffe med tanten. Jag är bakis och sliten, hon verkar vara i sitt esse och sitter vid köksbordet och omväxlande sjunger/håller låda. Jag lyssnar till ca 2 %
Krya!Har ont i halsen och huvudet. Är förkyld fast snorar inte så mycket.
Ser inte fram emot jobb 12-19 men det är bara att bita ihop
Vad har dom gjort?Har städat hemma med boendestödet och nu ska jag åka till af och se om de kan lösa det de ställt till för mig.
Skrivit ut mig istället för att pausa. Men det gick att lösa. Fick dock vänta nästan en timme... Men jag kommer nog slippa den värdelösa jobbcoachningen jag fick på tidigare!Vad har dom gjort?
Ok tur att det gick att lösa!Skrivit ut mig istället för att pausa. Men det gick att lösa. Fick dock vänta nästan en timme... Men jag kommer nog slippa den värdelösa jobbcoachningen jag fick på tidigare!![]()
Ja verkligen! Förutom att jag är arbetslös så verkar det mesta bli riktigt bra just nu!Ok tur att det gick att lösa!