Skulle det vara något konstigt eller onormaltProblemet är att tåget står stilla pga signalfel![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skulle det vara något konstigt eller onormaltProblemet är att tåget står stilla pga signalfel![]()
Haha nä, det är väl högst normalt av tågen i och för sig.Skulle det vara något konstigt eller onormalt
![]()
Vart är glasögonen på väg med hunden?Just nu skrattar jag ihjäl mig åt detta:
![]()
Hahhahahaha![]()
Isbad?Smalter
*dreglar*Har precis ätit rökta räkor. Jag rökte en drös till moster, henes sambo och min kusin också och även de var supernöjda![]()
Jag vill också dricka vin!! Kan bidra med min grymt goda microkladdkakaoch när vi är lagom lulliga kan kameran åka fram
![]()
Men gud va gott!Nu blev jag sugen på kladdkaka och vin. Blir inget vin pga är för trött för att gå ut, men nu står det en kladdkaka i ugnen iaf![]()
![]()
Men gud va gott!
Själv äter jag vidbränt fröknäcke
Jag KAN inte låta bli att stoppa saker i näbben när jag sippar rödtjut. Och idag var det tunnsått på snacks och andra godsaker hemma. Men min goa styvdotter ville baka fråknäcke idag. Det blev inte bra..... Att kladda med smeten var kul. Men att passa ugnen...? Nä, då lockade nån söt pojke på Youtuben mer. Men som den goda* styvmoder jag är så äter jag det ändå (Läs desperata styvmodern)
Funderar också på när "hantverkarna" kommer att dyka upp. Dvs de som ska borra det vackra, underbara hålet i vår gräsmatta för att ge oss bergvärmeSka gå och lägga mig och funderar på hur tidigt hantverkarna kan tänkas komma. Kanske ska dra för för säkerhets skull.
Isbad?![]()