Vad gör ni?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ska strax gå upp och börja städning av badrummet. Det var ju packat med sågspån i taket. Så andnings skydd på. Även skyddsglasögon, duger väl med ett par simglas:cool:

Funderar också på när "hantverkarna" kommer att dyka upp. Dvs de som ska borra det vackra, underbara hålet i vår gräsmatta för att ge oss bergvärme :love:

Risk finns för att jag kommer kyssa dom av glädje i morgon bitti. Som jag har längtat efter denna dag och må vår gamla pelletspanna brinna i den eviga elden :rage::devil: (men om jag känner vår panna rätt så lyckas den släcka den värmen också)

Det är inte hantverkare, det är borrare ;) nog för att jag tycker det är rätt trevligt att pussa på min borrare men de kanske blir lite förvånade när en random kvinna plötsligt pussar dem :D

Undrar vilken vag jag ska kora nar jag ger mig av harifran ... over sodra Texas, New Mexico, Az med temperaturer straxt over 40*C ... eller norra vagen over samma stater med temperaturer straxt under 30*C ... Hmmm ... man undrar:p
Var befinner du dig mer exakt och vart ska du? :) Jag har bott i Florida ett tag, för viss var du i Florida nu? Eller så har jag blandat ihop allt :p

Äter hallonkvarg, macka med kalkon och ost och dricker kaffe. På datorn hår avsnitt 15 säsong 2 av Make it or break it.

Kaffe. Lyssnar på borrandet i berget. Svårt att missa.
Ska snart gå ner och måla väggarna i pannrummet en gång till. Blir nog bra det här tillslut.

Kaffe. Lyssnar på borrandet i berget. Svårt att missa.
Ska snart gå ner och måla väggarna i pannrummet en gång till. Blir nog bra det här tillslut.

Har de kommit ner i berg eller är det fortfarande casingborrning (foderrör)? *nyfiken geolog*

Ljudet från en rigg är rätt svårt att missa, ja :D

Nej. 6 meter. Och de ingick ju i priset. Så han är som ett barn på julafton nu.
Han borde gå och sova. Han jobbar ju natt!!

Äsch då, 6 m var ju inget :p jag har haft vertikala hål (90 grader) med 15 m casing. Vet om gradhål med över 70 m casing :nailbiting: men det "värsta" jag haft där var 36 m.

Äsch då, 6 m var ju inget :p jag har haft vertikala hål (90 grader) med 15 m casing. Vet om gradhål med över 70 m casing :nailbiting: men det "värsta" jag haft där var 36 m.
Vi bor på berg så vi kände oss rätt säkra på att komma till berg snabbt men man kan ju ha otur och hamna i en skreva.

Herregud...vad är det med män och stora maskiner? Gå och lägg dig karl!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi För flera år sen pratade jag med SBAB och fick reda på att man bara kan få bolån på bostad med vattentoalett. Jag tänker ev börja leta... 2
Svar
36
· Visningar
1 985
Senast: cassiopeja
·
Tjatter Som barn lärde jag mig att man alltid ska knäcka ägg i en skål för att kunna sortera ut ett dåligt ägg innan det hamnar i stekpannan... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 637
Senast: Ceta
·
Skola & Jobb Jobbar nu på ett äldreboende, det är samma människor, samma rutiner, dag ut och dag in, och allt sker mellan 4 väggar. Såklart händer... 2
Svar
22
· Visningar
1 324
Kropp & Själ Har hittills klarat mig ganska bra från smärtor, det är mest migrän jag lidit av, och ett gammalt skadat knä som gjort sig påmint då och... 2
Svar
26
· Visningar
1 211
Senast: NilHe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka