Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min son trodde på någon form av tandfe tills han var 9 (han har varit sen med att tappa sina tänder) och tomten gick att köra med tills han var 8 tack vare ett byte av tomte. Han höll på att genomskåda den förraJag la mig precis i sängen. Dags för skönhetssömnen!
Innan dess så bytte jag ut tanden jag drog ut på tösen innan ikväll mot en guldtia. Hon blev så glad att jag fick ut tanden för nu skulle ju tandfen komma inatt![]()
Ler bara jag tänker på hur glad hon kommer vara imorgon när hon kommer springandes till mig för att berätta att hon varit här inatt
Å tänk vad livet hade varit roligt om man trodde sånt där var på riktigt som vuxen. Tandfen, jultomten, enhörningar...
Så härligt att hon ändå är snart 7 och tror på tandfen. Jultomten håller hon på att avslöja. Hon har sagt att hon tror det är farfar utklädd med låtsasskägg![]()
Nej, natti natti på er!
Min son trodde på någon form av tandfe tills han var 9 (han har varit sen med att tappa sina tänder) och tomten gick att köra med tills han var 8 tack vare ett byte av tomte. Han höll på att genomskåda den förra
Underbara, härliga, ärliga ungar
natti tillbaka
Den Stora Drömmen.Dricker kaffe och äter körsbärstomater och läser en hästblogg. Jag har haft semester i 2 1/2 vecka (av 4) och det har varit skönt såklart, men i dag är nästan första dagen då det känns helt avslappnat.
Sedan läser jag på så många ställen just nu, främst Instagram, att man ska leva sin dröm och liknande. Så jag försöker också komma på vad min dröm är. Jättetråkigt och känns mesigt att inte ha en.Men det är nog en annan tråd.
Sedan läser jag på så många ställen just nu, främst Instagram, att man ska leva sin dröm och liknande. Så jag försöker också komma på vad min dröm är. Jättetråkigt och känns mesigt att inte ha en.Men det är nog en annan tråd.