Vad gör ni?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har cyklat ner till vattnet. 25 minuter dit och 25 minuter hem. Lagom mör nu:grin:
Ikväll blir det Sommar med Ernst och Dafgårds lasagne:p

Sitter på altanen och häller vatten i BH:n för att det är så varmt :o:D Men älskar att värmen är här!!
Funderar också på om mitt kort jag skickade lite på skämt till sambon igår inte kommit fram idag och då är det lite surt för imorgon kommer jag ju hem och då är det ju inte lika roligt :p

Dagens höjdpunkt på jobbet var att jag efter två veckors väntande äntligen fick ett svenskt tangentbord, vilken frihet det var att kunna skriva ordentligt igen.

Nu har jag helg och funderar på om det är en bra idé att gå och köpa en flaska vin (ska rida tidigt i morgon).

Överlevde tandläkarbesöket. Håller på att packa eftersom vi åker bort imorgon. Men det går segt, har grym huvudvärk. Ska försöka släpa mig ner till tvättstugan.

Har varit nere hos djuren och dog värmedöden. Men de verkar trivas vilket är huvudsaken.
Nu borde jag ta tag i tvätthögen, diska, dammsuga, packa husvagnen osv osv.
Drar till Furuvik med goda vänner efter jobbet imorgon och på lördag spelar Alice Cooper! Årets höjdpunkt, har längtat i ett halvår!
Ska även passa på att hälsa på kamelerna och ser fram emot detta.
Jag som sagt bara klara av en drös sysslor och en varm dag på jobbet imorgon....

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi För flera år sen pratade jag med SBAB och fick reda på att man bara kan få bolån på bostad med vattentoalett. Jag tänker ev börja leta... 2
Svar
36
· Visningar
1 978
Senast: cassiopeja
·
Tjatter Som barn lärde jag mig att man alltid ska knäcka ägg i en skål för att kunna sortera ut ett dåligt ägg innan det hamnar i stekpannan... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 630
Senast: Ceta
·
Skola & Jobb Jobbar nu på ett äldreboende, det är samma människor, samma rutiner, dag ut och dag in, och allt sker mellan 4 väggar. Såklart händer... 2
Svar
22
· Visningar
1 260
Kropp & Själ Har hittills klarat mig ganska bra från smärtor, det är mest migrän jag lidit av, och ett gammalt skadat knä som gjort sig påmint då och... 2
Svar
26
· Visningar
1 211
Senast: NilHe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka