Vad gör ni?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag orkade inte vara kvar i labbet. Så jag gick typ hem, sitter på en rooftop garden, dricker en öl och leker med att göra grodor av lera.

Det sista är faktist jobb så jag skäms inte ens över att ha gått tidigt.

Jobbar. Tre timmar plus två sovande nätter kvar innan fem veckors ledigt(dock ett arbetspass nästa vecka jag tog frivilligt)

Evigt passande på djuren när det är varmt haha :)
Dricker kaffe och sitter inne för det är typ sol överallt. Ska fälla upp bautaparasollet och bära ut utemöblerna från altanen tänkte jag

Sitter på mitt feta arsel på en stol i köket hos föräldrarna :p ska ta med mig mina lintottar till barn och åka till badet snart. Kommer säkert vara 511000 pers där

Har varit ute pa morgon prom med hundarna och har nu fastnat i soffan igen. Kanner mig lite mor efter allt job och ett sjukhus besok da son och sonhustru trodde jag hade ett stroke ... men som tur var var det inte alls sa. Just nu ar de dock lite val forsiktiga med mig ... man jag finner mig snallt i deras omtanke och vilar som skjutton.:p

Sitter på min kompis takterrass och dricker vin och steker. Var mkt skeptisk till att hon skaffade en lägga i fiendelandet (Södermalm) men nu måste jag kanske omvärdera min åsikt. Vin, sol, utsikt över Långholmen. Ska snart bli serverad fetasallad. Jag medger att jag är en aning tilltalad!

Hoppar in som ny i tråden.
Jag jobbar som tågklarerare i Klevshult hela helgen. Sitter inne med underbar svalka från ac'n och njuter lite. Skänker då och då en tanke till de stackars hästarna därhemma, nu har de iofs en ligghall att gå in i men de har inte riktigt förstått det än ;)

Hoppar in som ny i tråden.
Jag jobbar som tågklarerare i Klevshult hela helgen. Sitter inne med underbar svalka från ac'n och njuter lite. Skänker då och då en tanke till de stackars hästarna därhemma, nu har de iofs en ligghall att gå in i men de har inte riktigt förstått det än ;)

Välkommen!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi För flera år sen pratade jag med SBAB och fick reda på att man bara kan få bolån på bostad med vattentoalett. Jag tänker ev börja leta... 2
Svar
36
· Visningar
1 977
Senast: cassiopeja
·
Tjatter Som barn lärde jag mig att man alltid ska knäcka ägg i en skål för att kunna sortera ut ett dåligt ägg innan det hamnar i stekpannan... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 630
Senast: Ceta
·
Skola & Jobb Jobbar nu på ett äldreboende, det är samma människor, samma rutiner, dag ut och dag in, och allt sker mellan 4 väggar. Såklart händer... 2
Svar
22
· Visningar
1 257
Kropp & Själ Har hittills klarat mig ganska bra från smärtor, det är mest migrän jag lidit av, och ett gammalt skadat knä som gjort sig påmint då och... 2
Svar
26
· Visningar
1 210
Senast: NilHe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka