Vad gör ni?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter och stressar på min enda lediga dag (är bara ledig på lördagar nuförtiden...) för att jag ska jobba imorgon. Skitbra. :up:
Kan jag inte få ta det lugnt när jag faktiskt är ledig. Jobbar minst 50 timmar i veckan just nu. UGH.

Chillar och fixar med bloggen. Min middag blev inställd men jag är hyfsat nöjd med det! ;)

Precis lagt mig i sängen igen. Jag sov så sött när jag vaknade av att det knackade på mitt fönster. De var min granne som inte fick upp ytterdörren så jag gick o öppnade åt henne.
Lägenhetsdörren fick hon upp själv :)

Nu har jag bara en halvtimme jobb kvar innan det är dags för sängen! Sen blir det upp igen vid elva.... Och jobb imorgon natt med.
MEN sen ska jag vara ledig fram tills onsdagens kurs som bara är en halvdag. Har ändå fått ihop fem nätter denna månaden så jag hoppas det kommer märkas på lönen

Sitter med en kopp te och försöker samla tillräckligt med energi för ett ryck med tvärt och städning nu på fm. Det sitter långt inne.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi För flera år sen pratade jag med SBAB och fick reda på att man bara kan få bolån på bostad med vattentoalett. Jag tänker ev börja leta... 2
Svar
36
· Visningar
1 978
Senast: cassiopeja
·
Tjatter Som barn lärde jag mig att man alltid ska knäcka ägg i en skål för att kunna sortera ut ett dåligt ägg innan det hamnar i stekpannan... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 630
Senast: Ceta
·
Skola & Jobb Jobbar nu på ett äldreboende, det är samma människor, samma rutiner, dag ut och dag in, och allt sker mellan 4 väggar. Såklart händer... 2
Svar
22
· Visningar
1 260
Kropp & Själ Har hittills klarat mig ganska bra från smärtor, det är mest migrän jag lidit av, och ett gammalt skadat knä som gjort sig påmint då och... 2
Svar
26
· Visningar
1 211
Senast: NilHe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka