Vad gör ni?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag vågar vägra midsommar. Mår skräp (saknad efter pappa som ju gick bort förra året) och har inte lust med nåt. Så det kommer bli en vanlig fredag med förhoppningsvis (om vädret tillåter) grillat till kvällen.

Jag vågar vägra midsommar. Mår skräp (saknad efter pappa som ju gick bort förra året) och har inte lust med nåt. Så det kommer bli en vanlig fredag med förhoppningsvis (om vädret tillåter) grillat till kvällen.

*stor kram* Jag förstår hur du känner :( jag tror det är viktigt (oavsett orsak) att man gör helger och högtider till det man själv vill och inte följer andras förväntningar om hur det "ska" vara. Jag tänker ha en toppendag idag, på mina villkor :)

Plus att särbon hävdar att det finns inga ursäkter för att låta bli att grilla :D

Väntar på att min paj ska bli färdig så vi kan åka iväg till vårt midsommarfirande. En kantarell- och Västerbottenpaj med bacon och sparris.

Lyssnar pa lillhundens sakta och forsiktiga gnall. suck. Jag ar kladd och uppe tidigt, hon forvantar sig att vi ska i vag och spara och kan inte vanta pa att dagen ska borja. lol
Jag tror att dagen officiellt har borjat nu ... ljudet driver mig till ett milt vansinne ... fast egentligen sager alla att det ar "gulligt" ... sa lagom gulligt nar hon talar sa tydligt till mig. lol

Vad tyst det är...de flesta är på landet eller i skärgården, själv är jag hemma som vanligt. Vet inte om jag känner mig glad eller ledsen.

:( :)

Sitter inomhus med klappande hjärta.
Blev knottbiten för en stund sedan och det tar ett tag innan allergitabletten börjar verka.

Äter hemlagad pizza med dotra efter att ha stått och sålt fika på vallen här under dagen.
vädret var med oss till sista minuterna då en skur kom och sen har det regnat nästan hela dagen.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi För flera år sen pratade jag med SBAB och fick reda på att man bara kan få bolån på bostad med vattentoalett. Jag tänker ev börja leta... 2
Svar
36
· Visningar
1 994
Senast: cassiopeja
·
Tjatter Som barn lärde jag mig att man alltid ska knäcka ägg i en skål för att kunna sortera ut ett dåligt ägg innan det hamnar i stekpannan... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 646
Senast: Ceta
·
Skola & Jobb Jobbar nu på ett äldreboende, det är samma människor, samma rutiner, dag ut och dag in, och allt sker mellan 4 väggar. Såklart händer... 2
Svar
22
· Visningar
1 340
Kropp & Själ Har hittills klarat mig ganska bra från smärtor, det är mest migrän jag lidit av, och ett gammalt skadat knä som gjort sig påmint då och... 2
Svar
26
· Visningar
1 220
Senast: NilHe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tråden för spår
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Fri tillgång på torrfoder?